Må bare si…

Reklame | Sømsenteret Oslo

 

…..at eg er gledelig overrasket over Vams fra Rauma ♥ Husker eg skulle strikke Denne Kåpa i Vams for ganske lenge siden, men eg ble aldri helt fornøyd og kåpa ble bare en diger ufo….som til slutt gikk i bosset…Nå der i mot føler eg en helt annen opplevelse av garnet! Eg strikker jo på en del tynnere pinne nå enn på den kåpa så det var nok løsningen for meg 🙂 Dessuten blir eg bare mer og mer fornøyd med denne rosa fargen!! Klarte i grunnen
å fange fargen godt på dette bildet (Farge nr 60) Tror faktisk at Rilleruth blir flott som rosa ♥

 

 

 

Eg er ganske snart ferdige med den lange vrangborda
og DA skal eg nyte en skikkelig deilig Hverdagspinne fra DSA ♥

 

 

 

Ellers har eg okkupert hele spisebordet og planen er å perle ferdig noe brett i løpet av helga!
Sååå mange planer og alt for mange blomster å passe på *humrer*

 

 

 

Endelig står alle TvillingBlomstene i blomst samtidig! Skulle bare et par skikkelig varme dager til 🙂 Det har vært en varm dag, hele 25 grader midt på dagen! Da var me ute på handler både her og der….det var varmt! Eg hadde bare på en joggedress og surra håret i en topp, egentlig burdet eg gått nærmest avkledd for det ble alt for varm! Burde også tatt på sandaler og ikkje Fila skoene….ente opp med ei vannblemme som vokste POFF og sprakk inne på Rema…hadde ikkje sjans å få på skoen etter det. Så vel, delikatessen kan sees på Snapchat!
Det er min største til nå haha Men akk som den svir!

Vel vel, nå er det kwell og det er meldt tropenatt til natta og folk anbefales å sove ute? Tja, hvorfor ikkje?
Så lenge regnet de har meldt i løpet av natta ikkje kommer så kan jo det gå greit 🙂
Men nå? Strikking eller perler? Tja, det var det da 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN
SOMMERKWELL

 

I morgen avslutter eg den Søteste Give Away her på bloggen!
Vil tror eg trekker i kvellingen, bli med HER om du vil 🙂

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Så nydelige blomster. Hjelper med noen varme dager. Deilig med varme etter en kald maimåned, men her blåste så det så man kunne ikke ha dører eller vindu oppe. Utemøblene vandret rundt på egenhånd. Løyet nå på kvelden.

Siste innlegg