Magiske Masker

Designet av Natela Astakhova

 

Bare ta 1 minutt, NYT synet av denne genseren, ja og ikkje minst fargene ♥ Lekkert, ikkje sant??
Min drøm er å strikket noen lignene (eller kanskje denne) i Holst Supersoft! Å ja, eg vel eg gnåler mye om det der Holst garnet, faktisk i en hver anledning det passer inn *ler* Garnet denne genseren er strikket i er noe tykkere, men hadde sikkert fått det til likevel. Eg har ganske mye Holst Supersoft på hylla mi, eg mener, det er et rimelig garn så noen nøster her og der blir fort en anseelig mengde – Elsker det ♥

 

 

Designet av Natela Astakhova

 

Altså…“Tror eg må ta 1 minutt til” – Bare til å nyte! Se på de fargene da!! Oh MY!! Selv på den sureste og kaldeste vinterdagen hadde denne lyst opp tilværelsen! Nå vet eg ikkje så mye om garnet den er strikket i, men hadde du f.eks strikket den i Holst Supersoft, ja da kunne du brukt den hele sommeren og bare gått
i ett med den flotteste sommerenga! Sååå nydelig ♥

Eneste minuset med denne….ja, ikkje sant? Alltid NOE å sette fingeren på….den strikkes nedene fra…Jaja eg vet at veldig mange foretrekker det, men eg liker det helst Top/Down så denne måtte eg i såfall prøvd å snudd!
Vet ikkje hva som skjer, men strikker eg f.eks rundfelling fra bunnen av, ja da det ligger genseren som bølgeskvulp over brystet. Dessuten foretrekker jo eg raglan, men eg skulle da tålt å hatt denne genseren likevel 🙂
Litt må man jo strekke seg 🙂

 

VIOLET
Bildene over
Str S – M – L – XL

 

 

* * * *

 

 

I dag skal dagen brukes i eget svinse-svanse tempo. Begge ungene er borte i helga og i dag skjer det NADA, ja verken på kjøkkenet eller i andre rom for den slags skyld. Middagslaging og klevask er ikkjeeksisterende! Middagsrester og skapklær er det som gjelder, rett og slett, ikkje har eg planer om å flytte på bilen heller. STILLE og ROLIG, det er DET eg vil ha! 🙂 I går ble jo tut og kjør, og siden eg måtte en kjapp tur på Europris fordi eg trengte jord (til litt påfylling etc) så endte eg opp med ei diger krukke og eg ble stående å plante frø….
det var etter at eg hadde hentet mor mi så det ble dårlig med Me-Time kan du si.

 

 

 

Kjøpte denne eg! (30% på krukker i går!) Måtte bli den eller 2 andre krukker, men fant ut at eg kunne plante begge deler opp i her siden den er så stor! Utenom en goood del Lecakuler gikk den nesten 2 sekker med jord oppi og eg håper det kommer til å bugne av Mynte og Sitronmelisse etter hvert! Det skal i så fall henges opp og tørkes
i buketter og sååå kan me drikke god te hele høsten og vinteren – Iiiikkje sant!
Dårlig med Mojito her i huset gitt *ler hjertelig*

 

 

 

Nå husker eg ikkje om det var 3 eller 4 TvillingBlomster eg plantet opp i her, men eg så jo for meg at de skulle blomstre samtidig!! Hmm Får jo håper den som blomstrer nå gjør det lenge for det er masse knupper på resten 🙂 Det er sååå fine når de bare bugner ♥

Men ok, nå er eg i grunnen klar for å starte dagen! Ganske snart ferdig med Alpakkateppet til Milo, er i god gang med fellingene, men NEI, han har fortsatt ikkje lagt seg i den nye senga!! Kresen den katta eller??
Planen er å legge teppet først der han alltid sover bare for å få litt lukt i teppet, etter på legger eg teppet i den nye senga og så håper eg han skjønner poenget. Lov å håpe! Andre tips?

 

 

LAG DEG EN SLØV
OG DEILIG SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

3 kommentarer
      1. Eg måtte bare først legge den i Library, men eg vil tror det er ikkje lenge før den klikkes gjennom PayPal 🙂
        Kos deg masse du også 🙂

    1. Wow….den genseren var lekker. Tror det ville være forholdsvis enkelt å strikke den top-down.
      Du får gjøre et forsøk,men så flink som du er,så fikser du det lett,tror du ikke? Hehe.
      Ha en fin kveld.

Siste innlegg