Mal på jakka di!

 

Tror eg sier meg ferdig nå, best å “kjenne” grensen før det bikker helt over *ler* Det er dette eg har surret med siden fredag, greit med litt kjappe prosjekt mens man tenker ut neste sprell:)

 

 

 

 

Eg har utelukkende brukt Posca Tusjer denne gangen, tidligere som på Russedressene har eg i tillegg brukt maling. Jo flere lag med tusj du bruker jo kraftigere blir fargene. Jeansstoff er litt grovt så ett strøk blir fort for svakt. Eg har brukt størrelsene PC-3m, PC-5m og PC-1MR, sist nevnte er tynn og ypperlig til tynn outliner eller små detaljer – De 2 andre størrelsene er god å dekke større område med. Skal du dekke enda større
områder kan du bruke f.eks PC-8K

 

 

 

 

Er du usikker på motivene er det bare til å bruke blyant først,
bruk en med mykt bly som er enklere å viske bort:)

 

 

 

Posca Tusjer er maling, altså ikkje vanlige tusjer. Du kan blende fargene om du gjør det før lagene tørkere.
De tørker rimelig kjapt og jakken kan fint vaskes i maskinen etterpå

 

 

 

 

Sånn! Da er eg klar for sommeren og prøver å glemme snøstormen eg våknet opp til i morges! Andre ting som tusjene er supre til er f.eks å dekorer de nye hvite sneakersene dine! hehe Ei gammel veske? Pc`n?
Hvorfor ikkje!? Tusjene kan brukes på det meste

 

 

 

 

Min foreløpige samlig av tusjer. En del har eg kjøpt selv, men mitt første møte med Posca fikk eg fra Rito Hobby for noen år siden, så ja, de er absolutt drøye 🙂 Gøy å ha! Flotte til å bruke på de fine steinene
du plukker med deg hjem fra stranda.

Dagen i dag er virkelig sløøøv! Eg havnet på sofaen i formiddag og sove søren meg helt til halv 4!! Da ble eg jo sur vettu…Hele dagen rett i dass, men alt snøen var bort da, så absolutt noe positivt 🙂 Tror eg skal bruke resten av kwellen på å lakke de ferdige terrakotta pottene mens eg bare sitter her i pysjen å ser på serie –
En skikkelig sløv og lat mandag!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

8 kommentarer

Siste innlegg