MASKEMARKØRER – Nye Design

 

Her er det dillig på et rimelig høyt nivå, det kan eg skrive under på. P I R K ! Med slike ting kan eg sitte i timevis, eg merker ikkje at tiden og dagen flyr av gårde. Selve markørene er laget i Cernit og stekt, noen av detaljene er også i cernit, mens de minste detaljene er malte – Ergo må da også hver enkel markør lakkes,
en og en og henges til tørk.

 

 

 

 

Penselen eg bruker har ca 1 hår *ler* og eg bruker ganske flytene acrylmaling,
det er litt greit for om noe blir feil kan det vaskes av med en Q-tips 🙂

 

 

 

 

Kan ikkje ha hastverk når ting som dette blir laget 🙂

 

 

 

 

Høner er alltid poppis 🙂 Kunne selvfølgelig valgt å laget enklere, mindre detaljerte figurer, men da ville de jo heller ikkje blitt så spesielle. Lager som regel 10-20 stk av hvert design, så da blir de på en måte litt sjeldne også 🙂 Prøver å holde størrelsen rundt ca 1 cm, blir de særlig større syns eg det blir for stort å henge på strikketøyet.

 

 

 

 

Disse skal lakkes i dag 🙂 Markører som dette selger eg for 50 kr stk, noen reagerer på prisen, men håper dette har gitt et innblikk i hvor mye arbeid det egentlig er. Noen ganger når eg syns figurene er litt enkle
så henger eg 2 markører på 1 snor for 50 kr.

 

 

 

 

Denne serien blir nok ferdig i kveld, hva det skal bli får du vente å se, det er en figur som er populær
og eg laget en variant i fjor også 🙂 Veldig søte ♥

Markørene som eg lager nå blir med på Solamessen i begynnelsen av november, evn det som måtte være igjen havner her på bloggen etter på 🙂 Kaaan være at eg har en serie eller 2 eg legger ut før også,
får se hvor mye eg får gjort.

Men nå må eg komme meg i dusjen og få fart på dagen,
høre Bunny rope i det fjerne hehe

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Du må da være verdensmester når det kommer til dill og pirk! De blir virkelig flotte altså🙂👍👌

    2. Dette finnes ikke dyrt. Tid, materialer, prøving og feiling koster. Noen synes nok at det er mange penger men derfra til dyrt er en lang vei. Stå på Vibeke. God lørdagskveld fra Birgitte

Siste innlegg