Masse deilig mønster!

Designet av Kate Davies

 

Kate Davies er i en klasse for seg selv når det kommer til veldig for seg gjorte design! Ååå hun er så god på
å designe flotte, detaljerte mønster og eg elsker fargebruken hennes ♥ Garnet hun bruker er hennes eget; Et tynt ullgarn som inneholder en dæsj med mohair, kan sjekkes ut HER 🙂 Du kan jo bruke det garnet du vil, men det er viktig med strikkefastheten vettu. Det er også mulighet til å kjøpe genseren over her i et KIT
som du kan sjekke HER INNE 🙂

 

 

Designet av Kate Davies

 

Se på den vrangborda der da!?

 

COOFLE
Bildene over
Fra 85 cm til 147 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

Selv om det ble mye styr i går er eg glad for det nå at handlinga ble unnagjort for i dag er eg søren meg ikkje helt i form altså! Det er lenge siden eg har hatt vondt i hodet, er litt uggen i tillegg til en del kvalme. Hmm vurderer bare å krype under dyna igjen, i allefall noen timer. Har fått i meg en god klunk med Ingefær så mest mulig går det over, har nok bare vært ei alt for travel uke. Dessuten ble eg vekket alt for tidlig i dag og sover eg mindre enn 6,5 t så blir eg sliten. En annen ting er om eg får sove!! Kom jo plutsleig på at eg har tatt den der vanndrivende tabletten haha Ja da kan det jo bli litt trafikk noen timer…*ler en skvett*

Men men, me satser på bedre form ut over dagen så blir nok fredag rimelig bra!

 

 

KOS DEG OG LAG
DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra ei trøtt Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg