Masse Riller – Helt Gratis!

Designet av Espace Tricot

 

Åååå i all sin enkelhet er jo dette kjempelekkert! Et prosjekt alle kan få til, ja selv de ferskeste med strikkepinnene – ingen problem. Velg deg et favorittgarn og bare strikk. Orginalt er det strikket i alpakkagarn m/merino og silke – Man kan, om man vil kjøpe Garnpakke inkl papiroppskrift —> Alt etter hvor mye du vil legge i det.
Finnes mye deilig garn som ikkje koster skjorta 😀 

 

 

 

Designet av Espace Tricot

 

Pompoms er alltid gøy! De kan noen ganger være litt i veien, men eg hadde nok uansett valgt ha de med 🙂
Eg har mye passende garn på hylla mi, mulig eg hadde valgt 2 tråder, en alpakka og en med noe mer hold i tenker eg….Holst kanskje? Pleier alltid starter der ved nye prosjekt: “Er det en mulighet for Holst i dette prosjektet?”
for så å starte evn en elimineringsrunde av garn *ler*

Eg syns jo ærligtalt at Drops har herlige alpakkagarn? Holdt på å si Nord og Sør, men Nord og Flora er herlige garn syns eg og Tynn Alpakka er jo egentlig en klar favoritt ♥ 

 

GLEE SHAWL
Bildene over
Str 167 cm X 53 cm
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Midtveis i uka og i dag kommer Kritthvit cernit i posten, i allefall i følge Postapp`n – Dessuten skal det også komme en dubbedittpakke fra Kina – Dette lover godt for det tømmes jo for små dubbeditter kan du si 🙂 I dag er da planen å lade litt, eg må selvfølgelig på posten, men ellers er eg i bobla inne på Hobbyrommet.
I morgen er det opp og ut tidlig så får me se hvordan resten av uka blir.

Mulig eg faktisk lager middag i dag, noen syns hvis at stekte pølser i brun saus hadde vært godt….Tja, får se hva den tommelen min vil bli med på…plutselig så bare boblet alt huden av på den og nå er den kjempesår….ikkje sant…Tror eg har fått senebetennele eller noe fordi eg belaster hånden feil for å verne tommelen….Ikkje sant!

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Herlig sjal, julegave, kanskje?
      Nå må det jammen være nok, at det går an å få så mye klatt med helså.
      Riktig god bedring, det trenger du ❤️
      Jeg må beundre deg hvordan du står på og holder humøret oppe 👏😊

Siste innlegg