MASTERPIECE

Designet av Jen Peck – Hudson + West Co. / Harper Point Photography

 

Hva er så et mesterverk?
*Eg Googler…*

Et mesterverk, eller mesterstykke, refererer i dag til et verk som har høstet utbredt anerkjennelse og ros, særlig et verk som anses som en persons fremste verk i karrieren, eller til et verk som viser enestående kreativitet, dyktighet, dypsindighet eller utførelse. -Wikipedia

 

Ok, da vet eg det! Om dette sjalet er denne designeres mesterverk vites ikkje, men når EG ser noe hvor alle mine kreative sanser smeller sammen og eg mister pusten et liiite øyeblikk med et aldri så lite sukk på slutten,
ja da tenker eg….Masterpiece…

 

 

 

Designet av Jen Peck – Hudson + West Co. / Harper Point Photography

 

Det første som tok meg var fargene! For mange kanskje ikkje farger som man automatisk setter sammen fordi man vet det blir pent, noen farger fungerer utrolig bra sammen selv om man ikkje skulle tro det. Eg elsker også en god kontrast noe dette sjalet har så det synger, dessuten er det utrolig gøy å strikke Mosaic. Til slutt så er jo størrelsen på sjalet supert til å bruke hele året, det er sjal som dette du fint kan ta med deg på stranden/piknick 🙂 Bruk det til duk (ikkje søl med maten!), teppe om du tar deg en blund, eller rundt skuldrene når du nyter solnedgangen og er frysen etter en lang dag i sola 🙂 Absolutt et perfekt sjal for min del så eg snapper det med meg fort som fy!
Woop Woop!

 

PENN
Bildene over
Str 104 cm X 133 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Jaggu prøver sola å anstrenger seg litt, kanskje den klarer å bryte gjennom? I går kwell hang tåka helt ned på terrassen her, men det er heldigvis borte vekk nå 🙂 Hvis eg nå klarer å komme meg avgårde på min planlagte runde i dag er det i grunnen best om sola holder seg bak skydekket, bedre å ta bilder da 🙂 På lista eg har satt opp skal eg kjøre til 9 steder, det blir fort litt kjøring og heldigvis fylte eg bensin sist eg var ut – Liker ikkje heftelser når eg er ute på mission! Eneste eg kom på akkurat nå var at Europris har jo tilbud på smågodt om lørdagen….Hmmm kanskje eg må innom å kjøpe litt salte skaller? Eg har alltid elsket salt snop,
men har spist lite fordi det var pyton å røyke en lang stund etter en var spist…Nå er eg jo røykfri
på 3.året så nååå kan eg endelig igjen nyte et par salte skaller *ler*

Men ok, da er eg i grunnen klar for dagen!
Hva med deg?

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg