Meget Spesielt!

Designet av Linnea Ornstein

 

Tror aldri eg har sett et sjal strikket på denne måten, har du? Starter altså med å strikke i sirkel..?
Utrolig flott effekt og et ganske pent stykke arbeid må eg si. Designeren av flere sjaldesign
i samme stil som du kan beundrer Her inne 😀

 

 

 

Designet av Linnea Ornstein

 

Nå er ikkje dette strikket i Kauni, men eg vil tro det er i samme gate 🙂 Kauni er absolutt et garn eg liker
å strikke med, har vel fortsatt 2 uferdige kjoler liggende i det garnet…Sukk

 

LITSEA
Bildene over
En størrelse
Svensk og engelsk strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Jøss! Det er jaggu meg oppholdt i dag! Sol skal det visst også bli! Passer fint siden eg også i dag må ut…Legen trenger et besøk visst nok, håper og tror det går bra der, bare eg slipper å sitte å vente en time og 2…Slettes ikkje uvanlig. Planen er en tur til Hillevåg før legen så ja, om ikkje lenge må eg begynne å bevege meg. Kjenner eg er litt….? Stresset? pga den legetimen så me får heller skravles litt senere 🙂

 

 

LAG DEG EN
FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg