– MELK –

Designet av Anita Brathetland

 

Eg føler meg fullstendig utladet i dag så var er vel bedre enn MELK da?? Det sies jo å være mye styrke i et glass og gudene skal vite at det trengs! Anyway, liker mønsteret og votter er gøy uansett om du liker den Hel, skummet eller kanskje du er mer opptatt av Kultur? Det er altså en farge som passer for alle 🙂

 

 

MELKEVOTTER TIL DAME
Bildet over
Norsk og Gratis oppskrift

Melkevotter til mann finner du HER

 

 

 

 

Designet av Anita Brathetland

 

MELKEVOTTER TIL BARN

 

 

 

Designet av Anita Brathetland

 

Om du vil er det jo bare å gå All In for hele gjengen!

 

 

MELKEGENSEREN
Fra str 2 år  og opp til 130 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

Oj, sto opp til en skikkelig iskald mandag morgen gitt:

 

Var pillemen ikkje mer enn 3 grader! Ingen frost heldigvis, men ALT var vått! Pga tåka var det et skikkelig magisk lys. Selv eg forstår hvorfor så skjønner eg likevel ikkje at det går an å bli så vrak og helt ødelagt etter en kjempekjekk helg! Snakk om å måtte betale tilbake med RENTER!! Eg er aldeles ødelagt fra under hælene til helt opp i hårrøttene! ER DET MULIG LIKSOM?? Det er i grunnen litt av en pris (straff??) for å kose seg noen timer 2 dager på rad! Eg er ganske sikker på at eg sovnet på vei ned til puta i går, det var nesten så det gjorde vondt å pakke dyna rundt seg og ikkje minst var den blytung å flytte vekk for å stå opp i dag! Hvordan eg i det hele tatt kom meg ut av seng og opp i stående stillinge aner eg ikkje, men her sitter eg da…Kjenner det kan bli en lang dag….


GI MEG STYRKE, sier eg bare!

 

 

 

 

GJØR DITT BESTE OG LAG
DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei noen redusert Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg