“Mens du sov…!” – Oppskrift

Designet av Tatsiana

 

Etter at eg begynte å gå tur er eg blitt en lueperson! Syns det er helt ok å gå med lue uten at eg må tenke på hvordan håret er etter på, en saftig luesveis er jo ikkje alltid like gøy!? Men kjenner at jo eldre eg blir så bryr eg meg svært lite om det, det er uansett ingen som bryr seg når du sitter på en topp og drar av lua for luftig *ler*
Alle ser jo like snåle ut likevel 🙂

En hette er også herlig, spesielt om man ikkje har en på ytterjakka! Eg bruker ofte en sånn ulljakke med hette som eg drar over lua om det blåser – Slipper den kalde vinden i nakken. Hetta over her var jo faktisk ganske så
lekker i tillegg, og det beste?? Du slipper den typiske luesveisen 🙂

 

 

 

Designet av Tatsiana

 

Denne er faktisk heklet! Det så eg ikkje med en gang, men eg liker å hekle så denne må lagres!

 

 

 

Designet av Tatsiana

 

Kan jo umulig være vanskelig? Det er Video-Tutorial i oppskriften og hele greia er heklet sømløst 🙂

 

FRIDAY BALACLAVA
Bildene over
One Size

 

 

* * * *

 

 

 

Mye som skjer mens man sover...Var i grunnen veldig praktisk å legge ut en haug med garn for salg før eg la meg…Våknet til 63 Sms og 2 mail.…SWOPS så har eg kun 1 pose med Babyull igjen 🙂 Fin-fin måte å rydde på er det også, er sikkert på at alle og en hver bør tynne ut det garnlageret en gang i blant?? Ja eg vet at det kan være vanskelig, men det eg tenkte på i går var: Nå er det snart 3 år siden eg flyttet inn på Hobbyrommet, mesteparten av garnet i hylla har jo ligger der siden da…Spør deg selv: “Kommer eg innen kort tid til å bruke dette?” Eg svart nei hver gang på garn eg peket på…Ok, send det videre! Eg har nok mye mer garn eg kan gjøre det med, eg har jo f.eks 2 smekkfulle hyller med Opal!! Men DEN sitter milevis langt inne! *ler*

Tja, eg får starte dagen med å pakke garn eg da 🙂 Etter på er det ut på kjøkkenet, Jepp, for i dag skal eg prøve meg på ei gryte! Søs og eg var innom Mega igjen i går….Skulle sjekke om de hadde mer igjen av den mørbrad`n på tilbud….det hadde de...Så da blir det gryte i dag!

 

 

 

LAG DEG EN HERLIG DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. en god huefasong dette ja ,jeg gikk tur i dag ,det sludda men gikk over til regn ,hadde på ullhue men tok på hetta på dunjakka ,det skrapa sånn i ørene av lyden nårr hetta bevega seg så den gikk av igjen med en gang,da tenker eg en slik hue er bedre ja:=)) godt du fikk solgt garnet ditt da når det var det du ønsket

Siste innlegg