MIN KJOLE!

Designet av Veronika Lindberg

 

Dette er så absolutt en kjole eg kunne blitt forelsket i ♥ Eller, eg er nok allerede fullstendig fortapt…
Stripene alene sørget for det! Å ja, eg foretrekker striper på tvers, er nok ikkje det samme med horisentale
selv om eg sikkert både hadde blitt lang og smal *humrer*

 

 

 

Designet av Veronika Lindberg

 

Kjolen strikkes top/town så om du ikkje vil ha den lengste kjolen er det bare å stoppe når du når låra 🙂 Garnet som er brukt er DK tykkelse og strikkefastheten er 20 m og 29 row, absolutt innafor å få den kjapt ferdig 🙂 Herlig kjole til høsten, ikkje sant? Kledelig er den jo også *skriver den på må-ha lista* Gudene skal vite at eg har garn som hadde passet helt perfekt! Hvor mange farger måtte du hatt i denne tro? 1 stripe i hver farger,
eller stripesystem…? Eg er vel gjerne den siste der…sukk...

 

STRIPE HYPE DRESS
Bildene over
Str :
Overvidde: fra 80 cm til 178 cm
Hofter: fra 92 cm til 190 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag har himmelen falt ned og eg kan knapt nok se naboen! Da er det tett da, og det regner….! Samtidig mens eg får med meg været plinger det inn en mld fra søs: “Klar for ny topptur? Tirsdag eller onsdag? Regnet stopper vel ikkje oss?” – Sant vel! Neida, regnet er ingen hinding, men eg sjekket nå Yr uansett: I morgen kommer det store mengder regn så eg velger meg onsdag med noe mindre nedbør så får me sjå da 🙂 “Problemet” mitt akkurat nå er at de lange turbuksene er for store…hadde ikkje tenkt å kjøpe ny(e) før til høsten liksom…Og regnjakka eg kjøpte i januar var for stor da, og nå…? Vel, blir nok litt ukomfortabelt å “klatre” i vil eg tro 🙂 Men, det er sommer så egentlig funker nok sikkert shorts likevel. Uansett, været er ikkje hinderet 🙂 Blir nok flott på tur uansett.

I dag? Vel, 2 halvlange turer etter hverandre i helga så i dag blir det Hobbyrommet. Må nok på posten i løpet av dagen da det skal leveres en pakke eller 2 til moi 🙂 *Hobbystash*

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT
MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Midt på sommaren, viss det regnar i byger, går eg rett og slett i shorts. Beina tørkar fortare då enn om eg går i langbukser, som har ein tendens til å bli våte sjølv om eg har regnbukse på meg. Men god tur!!

Siste innlegg