Minner av galskap…

Designet av April Broken/ Strikket av devittles

 

Noen ganger er det enkelte oppskrifter som klikker fullstendig, dette var vel muligens en av de? Eg er ganske sikkert på at alle og en hver som kunne strikke på starten av 2000-tallet strikket noen fisk?? Vet eg gjorde...Eg var nå en av de som gikk bananas, men noe ferdig teppe ble det aldri…Ikkje et stort teppe i allefall. Om det var kjekt? Knallkjekt!! Hadde ikkje strikket mange fisk før de var memorert og det ble stim på stim!

 

A RECIPE FOR FISH
Bildet over
Tysk Strikkeoppskrift

 

Eg skulle inn å finne orginalen som er på engelsk, men den var ikkje å finne noe sted!? I steden for så lå det link til den tyske oversettelsen…Vel vel, det er jo bedre enn ingenting, tenker eg! Eg har den orginale i samlingen min, men eg kan ikkje legge den ut her, dessverre.

 

 

 

 

 

Så langt kom eg med min montering, hadde en haug av single fisker som aldri ble montert…Da eg flyttet inn på Hobbyrommet for nå 3 år siden kasserte eg resten av dette teppe…Fy og fy, men det stinket røyk…Orket ikkje tanken på å ta det med meg videre. Men, den siste tiden popper dette teppet opp fra tid til annen på Ravelry, og eg har tenkt….Hva med noen nye fiskelapper!?!? Jepp, det er galskap, for sannheten er jo at eg trooor ikkje det hadde blitt ferdig nå nesten 20 år etter…Hva med deg? Er du gira på begi deg ut på denne galskapen…Igjen??

 

 

 

* * * *

Å hekkan!! I dag våknet eg av et brak, eller egentlig var det lynet eg våknet av! SHIT! Det ble med 2 kraftige smell, men så var det bare å komme seg på beina….Nå sitter eg å teller på knappen: Tur eller ikkje tur? Eg har en tur
i hodet eg vil gå, men usikker på været da…er et noen utsatt sted eg har lyst å gå….Hmmm Det ene øyeblikket skinner sola, det andre ser det ut for at himmelen skal ramle ned…Skal ta å lage meg litt frokost mens eg tenker 🙂 

 

 

 

HA EN FIN SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg