Montering Neste

Reklame | Dale Garn - House Of Yarn

 

Nå begynner eg å bli ganske så annige på denne herligheten her altså! SEEE bare hvor mykt det er! ♥ Det har vært litt kaldt i dag, siden det STINKER lakk her i heimen har denne holdt meg god og varm på beina som et teppe siden dørene har stått åpne 🙂 Har fått strikket en del og nå er både bakstykke og framstykket ferdig,
jammen meg på tide *ler*

 

 

 

 

Slutten gikk jammen fort når eg strikket hver side for seg og vips så kunne eg felle. Nå tenkte eg å sy sammen skuldrene og måle ut til ermene. Planen er nemligen å plukke opp masker og strikke ermene frem og tilbake nedover. Eg føler alltid at det blir litt klumpete når eg syr ermene fast i bolen så da prøver eg dette. Vil jo tro at det går helt problemfritt 🙂 Gleder meg til å kunne bruke denne go`biten altså! Den er SÅÅÅ myk!!
Erle og Alpakka Forte sammen er jo helt fantastisk ♥

 

 

Designet av Dale Garn – House Of Yarn

 

Det skal strikkes en liten kant på selve halsen.
Den høye halsen (Halstuben) strikkes alene 🙂

 

MACEY RILLEGENSER & HALSTUBE
Bildet over
Overvidde fra 113 cm til 133 cm

 

 

 

* * * *

I morgen på denne tiden kan me senke skuldrene, eller EG kan senke skuldrene haha Tror nemligen at eg er mer på styr enn Dib *ler*. Er liksom nervøs på vegne av han, men så vet eg jo at han er utrolig dyktig med det han driver med så eg tror jo det kommer til å gå helt suverent! Mye må gå galt hvis ikkje. Samtidig så slapper eg av for eg hører at han sitter å øver på teori med treningskamerater via Pc`n. Han er søren meg en kløpper i teori!! Alt det han må huske!! Ikkje bare det, men det meste er på jo også på koransk, jadda…Kunne nok aldri trent Taekwondo eg…Ikkje på nivået i allefall haha Det som gjør det ekstra spennende er jo at han skal gradere seg helt alene! Han har kun en “hjelper” med seg siden det er vanskelig å sparre alene *humre*.

Jaja i kwell får eg bare prøve å slappe av og få gang på de der ermene, det er jo Farmen og i dag så kwellen går nok kjapt og før eg vet ordet av det kan eg kryper langt under dyna og sove, ja og glede meg til i morgen 🙂

 

 

 

 

NYT KWELLEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg