MOooo —> It`s a COW!

Designet av Caroline Vogl

 

Eg VET med 100% sikkerthet at ganske mangen av dere elsker KU`er! Egentlig så burde jo alle elsker kuene, HALLO liksom? Hvorfor ikkje? De er skikkelig alright! En ting er at de gir oss mye mat, men eg syns jo de er så mye søtere der de svinser ute på marka da, svinger med halen og koser seg ♥ Men, bortsett fra det så funker de til som design på det meste, ja, eg har f.eks en pysj med Ku`er, ja og Ali kjøpte et KUTEPPE som me har i stua…vel…så snart eg finner et annet som eg liker så skal kua UT! Ikkje fordi eg ikkje syns det er fint med ei ku
på gulvet, men det er et Hel….å støvsuge det teppe!

 

 

Designet av Caroline Vogl

 

Uansett, ei lue med ei ku er søren ikkje verst!
“Get MOoooving!” *ler meg ihjel* – Ja eg kom på an sjøl! haha

 

 

MARIGOLD THE COW
Bildene over
Str Voksen
GRATIS Strikkeoppskrift

Ei annen deilig lue fra samme designer kan du plukke mer deg gratis HER!

 

 

* * * *

Eg skjønner egentlig ikkje hvodan det er mulig å få så mye fysiske smerter etter ei dualige kjekke helg?? Det føles jo mer ut som eg har sprunget maraton 2 dager på rad! Våknet også i dag; Stiv som en stokk og det gjør vondt
å gå! Eg vet jo at noe skjer når man utsetter/hopper over medisin, men at man blir så til DE grader mørkanket og nesten ut av stand til å gjøre noe fornuftig hadde eg ikkje trodd! Fikk jo heller ikkje strikket noe nevneverdig heller
i går og halsen er vel kun ca 3 cm foreløpig. Det gjør jo ingenting da for dette er søren meg et prosjekt eg skal NYTE til det bitter end! hehe Ahaaa skikkelig deilig å strikke med det der Tukuwool og eg kjenner allerede at det blir en digg genser å bruke! Garnet kjennes kanskje litt hardt ut akkurat i det du stryker det på halsen opp mot haka, men forvandlingen begynner å skje i det du begynner å strikke; Det blir bare mykere OG mykere så eg
vil tro hvis eg dupper den genseren i Soak vann før bruk blir denne skikkelig digg ♥

Eg vil også tro at når genseren er ferdig kommer eg til å ha en god del garn igjen, ja det er nok bare et par meter
i hver farge som går i mønsteret. Da er planen eg har nå og strikke ei enkel lue + et par votter av et eller annet slag 🙂 Rett og slett et helt antrekk til slutt. Satser på at eg får strikket en del i dag for planer for noe annet er ikkjeeksisterende! Det er heller ingen henting/levering i dag 🙂

Noe eg uansett må gjøre er å få håret på stell, jepp, eg endte på puta i natt med vått hår og det er tydeligvis
noe eg aldri kommer til å lære at eg ikkje må gjøre! *KAOS*

 

 

 

KOS DEG
OG HA EN BRA DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei mørbanket Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg