Morgenaktivitet

 

God Morgen! Eg kunne kjenne da eg sto opp at i dag blir det varmt 🙂 Opp med vinduet her på Hobbyrommet – Få inn litt luft. Tok meg en tur på terrassen for å sjekke tingenes tilstand. Har på langt nær så mye blomster som vanlig i år, 3 ribbein får skylda for det…Joa, kan ennå plante litt, kanskje eg “plukker” med meg noen når eg skal ut å suse senere 🙂 I skrivende stund er det 18 gr og det skal stige.

 

 

 

 

Det var ei veldig aktiv humle som zummet i dag, den var innom absolutt alle
Georginene og lot seg villig fotograferes.

 

 

 

 

Fikk da plantet noen sukkererter i grevens tid etter ribbensbrudda, instruerte Ali om hva og hvordan…
Sukkererter hører sommeren til!

 

 

 

 

For 3.året kommer det opp mange nydelige Lily Liljer!
De er noe av det fineste!

 

 

 

 

Det henger tåke ute i havet….

 

 

 

 

…det samme over fjorden, men det skal lette...ja for det sier Yr. Min plan er å ta på tursko
og komme meg utover nettopp til havet! Det må bli fint!

 

 

 

NYT DAGEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg