Morgensdagens Middag….CHILIGRYTE!

 

Tar du deg en time på kjøkkenet nå, hakker det som skal hakkes, får det i gryta og på kok – Ja så har du ei deilig chiligryte å sette å bordet i morgen 🙂 Her har me spist – er gode og mette – Chili er nydelig! I morgen er middagen bare enda bedre, resten skal fryses.

Skikkelig amerikansk chili får du ved å bruke DENNE OPPSKRIFTEN.
Eg har fått den av ei strikkevenninne som har familie over there!

 

 

 

 

I steden for å gjøre det helt enkel å plukke med meg foccacia fra fryseren på Rema bakte eg et i steden for – Det var virkelig verdt jobben! Superenkelt å lage! Dytt opp i det du selv ønsker. Oppskriften er ikkje min –
Du får den
HER INNE 😀 Eg fylte brødet med soltørka tomater, fetaost og svarte oliven 🙂
Takk for koselig selskap underveis i middagen i dag på Snapchat!

Er sliten nå i kwell, har vært på beina siden halv 11. Ut å fikse litt, innom butikken og så flere timer på kjøkkenet 🙂 Resten av kwellen vier eg vel til strikketøyet mitt vil eg tro, ikkje så mye igjen. Sånn ellers så trooor eg at eg føler litt på vårstemningen? Bare det at eg gikk på terrassen å klippet inn litt Rosmarin i dag fikk gang på den følelsen.

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg