MOSAIC – Et enkelt kunstverk!

Designet av Lisa Hannes

 

Mosaic teknikk er en kreativ og veldig dekorativ måte å strikke noe veldig enkelt på, men som ser superavansert ut 🙂 Da er det gøy da! Du får type spørsmål som: “Har DU strikket det helt selv?” haha Så kan du selv si “JEPP” velvitende om at det er utrolig enkelt, ja faktisk noe av det enkleste du kan strikke 🙂 Oppskriften her er godt forklart med både diagram og skriftlig del så dette kan alle få til 🙂

 

For flere Mosaic Design kan du jo ta en kikk HER
Sikker på at du finner noe du vil prøve deg på 🙂

 

Designet av Lisa Hannes

 

AFTERNOON IN LISBON
Bildene over
Str 55 cm X 208 cm
(2 størrelser)

 

* * * *


Midt i uka, snart helg + at det er Extra Skånsomme skyer i dag! (Mårra Humor!) Ref til Dette Innlegget haha Det herlige er at sola kjempe seg vei bakom tåka og eg håper jo at sola vinner! I går var me heeelt opp i 14 grader, kanskje det blir ny “rekord” i dag?? JuHuuu litt hver dag nå så blir det bra 🙂
Fredag vettu, det er dagen! Da er det den offesielle VÅRdagen!! WOW!

Eg bare MÅ si noe, ja for det har vel egentlig irritert meg noen dager nå…Hvis du klikker deg inn på Blogg.no sin hovedside hvor alle blogginnlegg blir publisert, scroll deg nedover…Da vil du se at om ikkje annen hver, men i allefall utrolig mange bloggere som “skor” seg skikkelig på andre. Med det mener eg at bare de siste dagene har eg talt over 10 bloggere som har fortalt om en bestemt blogger som har “lagt opp”. Det levner ingen tvil om hvem disse bloggerne “heier” på, men noe man virkelig bør tenke på er at ALLE saker, historier, eventyr, situasjoner, ja alt har hele 2 sider om ikkje flere. Det har også dette! For vit det; Det er fult lovlig å stille spørsmål uten at man skal havne i kategorien: “Nevrotiske Nettroll” og bli anmeldt av den grunn.

 

Vel vel, kjenner eg trenger en dusj så det skal eg gjøre!

 

 

 

HA EN FLOTTERS
DAG – SOLA SKINNER

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg