NÅ BLIR DET EGOSTRIKK!

Designet av Isabell Kraemer

Ingen vei utenom! Det bare MÅ bli noe mer egostrikk på mine pinner, eller ka du sei? Greit eg har mye på den “To-Do” lista mi, men nå begynenr lista mi over Kraemer prosjekter også å vokse ganske heftig! Bare rett ned i kurven her ligger det garn klar til DENNE Herlige Jakken til Isabell Kraemer 🙂 Planen er forøvrig å strikke den i det fantastiske deilige Holst Supersoft garnet 🙂 

 

Designet av Isabell Kraemer

Genseren over her strikkes i noe tykkere garn så eg må nok ta meg en runde både her og der og finne et eg kan bruke 🙂 Orginalgarnet kan du ta en titt på HER! Ahaa det ser jo utrolig herlig ut da! Bare se på de fargene! *Dån*

 

CHAUNCEY
Bildene over
Fra 86 cm til 129 cm rundt brystet

 

* * * *

Merkelige dag i dag egentlig!? Har en sånn skikkelig sløv søndagsfølelse i hele kroppen liksom og det at det er skolen i morgen passer ikkje helt inn! Må liksom minne meg selv på at eg må huske å lage matpakke! Får det ikkje til å harmonere at det er torsdag i morgen!?!? Blir jo hel tullerusk etter så mangen rare helligdager og hverdagslige fridager! Så ja, eg ser frem til mandag for da er me i full sving med alt som hører hverdagen vår til i allefall 🙂

På tross av sløve søndags følelser har eg nå fått ut jula og vasket stua! Helt NYDELIG!! Vanligvis forsvinner den 1.nyttårsdag, men me hadde jo andre ting å gjøre i går, ergo ble det litt “tungt” å gjøre det i dag – Uten Nyttårskonserten! Siden eg ikkje pyntet til Jul før bare litt over en uke før Julaften var det flere som foreslo at me kunne ha Jul til 20.dag jul…Hmm nei, helt ærlig? Selv om Julepynten kun har vært på en snarvisitt hadde eg ikkje orket det en dag til! Det er noe med det, når det er blitt januar da bare må nissene bort! Eg mener, det er jo ikkje Julereklame på Tv en gang?? I løpet av desember er jo ALT julereklame på tv og det er (tro det eller ei) med på å sette sin egen julestemning 🙂

Ellers er eg overlykkelig for + grader!! Tenk om me klarer å fullføre januar med en gj.snitts temperatur på rett under 10+?? Det må vel blir en eller annen form for rekord?? Ahaa da er det jo februar, er det ikkje noe sånne vårtype-dager da?? Bollemandag og fastelaven?? Eller er eg helt på jorde nå? haha

JA eg lengter til Våren og GLEDER meg masse! Eg vet det klær i fingrene til Ali for å få i stand terrassen! Uansett vær om vinteren så setter det merker på terrassen, spesielt om den i tillegg er lys! Ser naboen har de samme “problemene”, skal bli godt å sette høytrykkspyleren i sving!

I ettermiddag kom strikketøyet mitt endelig frem! Det har søren ikkje blir mye strikking i romjula – Ka skjer liksom?? Anyway, nå er genser felt av og eg skal i gang med første erm JuHuuu Heldigvis er det bare str 7 år så ermene er ikkje så alt for store så eg håper det er kjapt gjort 🙂 Så ja, nå skal eg bare kose meg! Litt senere i kwell er det tid for Bloggerne på Tv2Livsstil (som startet i går). Mulig eg er for gammel, men Jepp eg syns det er skikkelig gøy 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS KWELL

 

Go`klem fra ei Glad Vibbedille 🙂
Røykfri i 19 dager 🙂

1 kommentar
    1. Åh den var rålekker!!!
      Blei ikke romjulsstrikking her heller i år,
      Men har tatt det igjen nu da.
      Nyt kvelden

Siste innlegg