Nå blir det GØY!

 

Endelig! Nå er eg i gang med denne jakken som eg har utsatt ei stund! Tenker eg tegner ett og ett motiv (om eg skal ha flere) bare for å klare å ferdigstille den 🙂 Rett og slett ikkje gå for hardt ut og ende opp med for mye
å male. Det går fint om det bare blir ett stort motiv på ryggen om eg ikkje rekker flere. Dette er noe av det kjekkeste, å male i fri fantasi 🙂 Når eg maler med pensel bruker eg acryl maling
og til kontur/detaljer bruker eg…

 

 

 

 

…Posca tusjer. Dette er også maling og kan ikkje sammenlignes med vanlig svarte vannfaste tusjer f.eks. Posca sklir ikkje ut i stoffet og det holder. Hvis du er trygg på frihåndstegning er Posca 0,7 mm greit å bruke.
Vil eg ha kraftigere konturer tilfører eg dette når motivet er helt ferdig.

 

 

 

 

Store deler av dagen gikk med til å lage denne rosa potteblomsten 🙂 Laget jo 3 stykker for en stund siden,
men så ga eg den rosa til mor mi – Ergo bare måtte eg ha en ny 🙂 Hvordan du kan lage disse blomster +
mønster finner du i
Dette Innlegget. Så har du noe å surre med i helga 😀

Selv om eg egentlig har fått gjort litt har dagen vært treg, ikkje helt i form så eg startet med en laaang dusj 🙂
I mangel på GOD serie har eg sett filmen om Aksel Svindal…Kjekk film å se, men altså….Gi meg en god serie da liksom! Syns det er de sammen som ligger på de fleste strømmetjenestene og ingen som umiddelbart frister…sukk…Det er rett før eg betaler 89 kr bare for å se når Lothepus lager seg en campingplass…Eller kanskje eg bare må se Dexter en gang til? Hmm Vel vel, nå skal eg uansett male litt 🙂

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer
    1. Om du trenger en serie og har Netflix, så kan jeg anbefale When they see us. En veldig sterk dokumentar fra virkeligheten. Veldig trist, men samtidig noe som man bør se hvordan ting faktisk foregår. Eller er jo The Blacklist og en super serie😉 ønsker deg en fin kveld🥰

      1. Blacklist har eg sett, sjekket ut den andre du sa så den er notert. Syns det var sååå mange gode serier for noen år siden, nå er det mye sånn “ukjent” om du skjønner – Mulig eg bare må ta en Harry Potter maraton, eller Rocky kanskje 🙂

    2. NRK: et sted å høre til. Jeg er også glad i Outlander. Tror det er viaplay. Du er så kreativ. Skulle ønske jeg klarte å strikke igjen. Men får så fort betennelse i albuene. Gøy å følge med på alt du får til.

      1. Outlander har eg sett 2 ganger,elsker den serien <3
        Om du ikkje klarer å strikke bør du få i hus litt perler 🙂
        Skal love deg at du kommer til å kose deg

    3. En serie som jag gilla var The Last Kingdom, om man tycker om viking serier.
      Så duktig du är på att rita på frihand.
      Önskar dig en fin dag
      Myrica

Siste innlegg