Nå blir det JULETRE!

Reklame | Rito Hobby

 

Var jo ute en liten tur for mor mi i dag og da svingte eg like godt ut på E39 retning Stoff&Stil i Hillevåg!Trengte litt flere ringer/kroker til Disse Markørene vettuuu….Der fant eg jo slike kjegler som eg tenkte kunne være gøy å ha, med tanke på at eg VIL HA et juletre (Helst en skog da!). Må si eg fikk litt sjokk, eller egentlig et stort ett, for vettu ka?? De minste kjeglene kostet 8 kr og de store kun 9….Jammen godt eg ikkje svingte ut til en annen hobbybutikk….der er nemligen prisen 32,- og 49,- i samme størrelser! Say no more!
Så da vet du hvor du shopper isoporfigurer til juleverkstedet, ok?


De har nemlig de samme Kjeglene hos Rito til samme billige penge!

 

Men ok, eg skal lage juletrær! Slettes ikkje vanskelig, men eg trooor eg må hente frem litt av den gode tålmodigheten min *ler* Skal starte med å male alle kjeglene,noen skal være grønne og andre kanskje grå? Vurderer det, mal de uansett i den fargen du eller skal bruke på juletreet ditt 🙂 Når eg skal male noe, ja nesten uansett hva så bruker eg PLUS Color som eg har fått fra Rito Hobby – Den funker til alt i grunnen og er veldig god å male med, dekker godt gjør den også 🙂

 

 

 

 

 

Da er eg i gang da! Hvordan juletreet laget står i Anja Takacs sin nyeste julebok; Mine første Juleperlerier! Anbefaler deg virkelig å kjøpe denne boka hos Rito, der er den billig!! Eg syns det var sååå stas i sommer når Anja endelig kunne sende til Norge så eg hoppet på og ble med på forhåndsbestillingen. Jadda jadda, all fornuft var som forduftet og tenkte at det skulle bli gøy med ei signert bort….Vel…det er definitiv den dyreste perleboka eg har…Tenkte ikkje på den danske krona var dyr, ei heller at det koster det hvite i øyet å sende noe fra Danmark til Norge…Jadda jadda og så kom det jo også TOLL på boka! Hmm boka kom på ca 600 kr….
Så ja, du gjør det meget smart i å bare kjøpe den fra Rito!

(Hadde dialog med Anja under prosessen med mi bok, og ingenting av dette er hennes feil, så eg skriver ikkje dette for å disse henne. Hun har sagt tidligere når noen har spurt hvorfor hun ikkje sende til Norge,
og en av grunnen har vært fordi det blir så dyrt)

Boka syns eg er like nydelig som de andre bøkene hennes, hvis du ikkje har PERLEJUL kan eg med den største gleden anbefale den også – Eg har vel nesten perlet alt i den boka ♥ (Ps: Er faktisk billig frakt fra Rito)

Ellers er alt eg har av Hama Midi Perler og brett fra Rito Hobby,
anbefaler også å kjøpe Klikkbrett for flere av Anja sine design perles over flere brett 😀

 

 

 

 

Ser du hva eg har gjort?? Eg har ryddet! Tok en av de store Smartboksene og samlet alt av småperler opp i og fikk frigjort de små verktøykassene, så nå ble det ryddig! Har på en måte pakket bort perlene til armbånd, men de er like i nærheten om eg får inn noen ønsker. Ellers så har eg en del Armbånd hengende
på veggen som eg ønsker å selge 😀

 

Nå tar eg med meg kaffikoppen og sklir inn på Hobbyrommet igjen,
har en del brett som skal perles kan du si…Ho Ho

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Ser at boken du anbefaler selges for 185,- på Ad libris. Men uansett så er det jo ei billig bok om den kjøpes på Rito eller Ad libris.

Siste innlegg