Nå blir det strikkings!!

 

Fortsatt så elsker eg fiiine garnpakker i posten! JuHuuu Med fine pakker mener eg de som gjør det lille extra, ja slik som Fru Kvist gjør: Fint pakket inn i silkepapir med en liten skinnlapp opp i, skal jaggu ikke mye til for
å gjøre denne dama glad
, selv om eg har kjøpt garnet selv. Mulig du kan se hvilket prosjekt eg planlegger her?? Ja, det er denne genseren som nesten er blitt litt sagnomsust! hehe Der i mot har eg jo virkelig gått på noen smell den siste uka, det er år og dag siden en garnsmell var en realitet for min del!

 

 

 

 

 

Det startet jo med DENNE SMELLEN, og sååå kom eg jo på et prosjektet som eg har tenkt lenge på og da fant eg altså flere av fargene eg trenger hos Strikkenett….TILBUD på Mini Sterk….Fant noen andre farger eg trengte hos Garnhandleriet som også hadde tilbud…og nå i morges….Altså, dette er galskap…Men eg fikk opp en annonse fra House Of Yarn; Mini Sterk 34 kr!! Ble en kjapp kilo da vettu....! Turkiiis ♥ Nå er det nok for ei stund, ser ut for at eg bare skal strikke og gå tur i år! Nei, eg merker ikkje innlegget med reklame fordi om eg nevner HOY, eg har valgt å “si opp” den sponsoravtalen med de, så da vet du det 😀

Ååå men eg gleder meg til å sette i gang det FANTASI prosjektet mitt, blir noe i samme gate som Dette mesterverket her, så får eg se da – Hvor det vil ende! *Optimistisk som vanlig* Mulig du får litt sneekpeek underveis, men ellers ingenting før det er ferdig. Blir det vellykket, ja da er planen at det skal bli en gave serru. Usikker på om vedkomne får det med seg, men best å være føre var. Trooor eg 100% kan love en fotoshoot in the end!

Men nå skriker tarmene min etter mat og Ertersuppa er vel snart klar (Fra fryseren selvfølgelig). Ali har laget pizzasnurrer og siden eg ikke spiser mel får eg fixe meg sjøl 🙂 Etter på blir det strikking mens eg ser en serie…tro om eg bare MÅ se GOT en gang ting!?

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Så herlig garn. Lov å gå på en smell en gang i blant. Gjelder bare å få unna det som aldri vil bli brukt. Blir spennende å se hvordan fantasi-prosjektet blir. Du er jo helt rå med dine ideer.

Siste innlegg