Ja, den ER Gratis…

Designet av Lea (kisskiss.rhinestones)

 

Hadde eg fått ei krone, eller bare en 50 øring for hver gang noen spør: “Hvor finner eg den gratis Pippigenseren?” -Vel, da kunne eg ha blitt rik! Selv om det bare er ca et halv år siden eg skrev et innlegg om denne får eg ukentlig mange spørsmål…Tydeligvis veldig populær denne, eg liker den godt selv og eg ser at eg la den under favoritter
i fjor sommer…Kanskje eg bare MÅ få i hus det der Peruvian Highland Wool, ja sånn i tilfellet!??
Det garnet forresten, akk….DET er skikkelig herlig!

Eg har strikket meg en annen kjole som eg selv bare kalte for “Pippi” bare fordi eg syns den er morsom – Forøvrig et innlegg som bør leses/spres en gang i blant...Der kom litt av den sinte Vibbedille frem *ler* Så nei, tror det eller ei...Eg kan ikkje bare printe ut oppskriften for så å sende den til deg, ikkje en gang om du betaler meg porto – Beklager! Aner ikkje hvor mange ganger eg har sendt link til denne oppskriften, det kan eg for så vidt fortsette
å gjøre
– Så kan du printe den selv…Å nei, eg har dessverre ikkje oversette den for deg heller…

 

 

 

 

Designet av Lea (kisskiss.rhinestones)

 

Det er nemligen ikkje uten videre lov å bare oversette en oppskrift, om du sitter hjemme å gjør det for deg selv er det greit, men ikkje for å publisere ditt eget oversatte eksemplar. Nå satte eg forresten fyr på min egen iver over denne genseren…Har allerede funnet en nettbutikk her i Norge som selger Peruvian Highland Wool….
Altså…No No, nok nå…*humrer*

 

PIPPI PULLOVER
Bildene over
En størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Oj Oj, det er søøøndag og det er snøøøSTORM ute! SAY WHAT!?!? Eg hadde håpet på en strandtur i dag eg, men hadde tydeligvis glemt å sjekke været!! Ikkje bare det, men nå må eg nevne den helv…fotvorta mi igjen...
Om den har flere stadier før den er helt borte og smertefri?? På fredag var den som en drøm å ta på sko (Dagen etter ising), den var helt smertefri også i går, men i dag?? Vel, eg våknet av den.…Den svir/brenner igjen og eg klarer ikkje tråkke på den…!?! Kommer den til å være av/på helt til den er borte, eller??

Vel vel, eg tror faktisk eg skal starte dagen med en lang og varm dusj, ta på meg comfy klær og bare slappe av….
I går var eg nesten hele dagen på kjøkkenet og laget deilig middag, og eg har en Fotobok som en bør bli ferdig med innen midtnatt i morgen, hvis ikkje får den bare vente til neste gang det er tilbud med å bestilles….40% er for mye til å ikkje benytte seg av, syns eg. Senere i dag skal eg trekke ut 2 heldige i denne Give Away`n 🙂

 

 

 

LAG DEG EN BEHAGELIG DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Den genseren var skikkelig kul og fin 🙂 Kanskje jeg skal strikke den etter hvert… Jeg er mer i heklemodus for tiden (les: de siste to årene ;-), men denne var kul. Vi får se…

    2. Pipppimønster er så herlig. Minner om barndommen og Pippi på sort/hvitt TV. Da de store barna mine var i barneskolealder ble det strikket mange par sokker med det mønstret. Så fort et par var fravokst måtte det lages et nytt par.
      Leit med fotvorta di, men du kjenner i det minste at du lever ( ha.ha). Håper du blir fort bedre.
      Snøstorm er godt hobbyvær. Her bommet værmeldingen. Vi slapp noen dager med plussgrader og godt er det. For det vill betydd noen dager med sørpe og så speilglatt.
      Lag deg en toppers dag. Klem fra Liv

Siste innlegg