NÅ ER DET ALVOR! – Uten returmuligheter….

 

Nå altså!! Ingen vei tilbake når hjula er satt i sving og eg kjenner at et snev av panikk henger over nakken min!! Så ja, da er det kun en mulighet: Å gjennomføre!!

Følger du meg på Snapchat så vet du at eg var hos tannlegen også i dag, var der i går og hadde 1. støp og skulle ta støp nr 2 i dag og 3 neste uke, meeen tannlegen fikset både 2 og 3 i dag! Ikkje bare bare vettu når man skal kjøpe seg nye tenner. Mye skal passe og til slutt skal jo alle tennene passe sammen. Me lo litt, ja tannlegen og meg, når hun skulle ta avstøp av tennene oppe for å kunne justere selve bittet. Hun bare ba meg om å spytte de ut så fikset hun det haha DET er fordelen med proteser, du kan i teorien bare sitte på venterommet *ler*

Siden hun nå har fått alle støp hun trenger blir det blodig alvor nesten gang, bokstavlig talt…da skal hele fronten nede “plukkes” ut + 2 røtter som står igjen etter et par jeksler (Lurer egentlig på hva den forrige tannlegen trakk siden de 2 står igjen??) Selve fronten blir som å plukke bær, men de 2 hjørnetennene står som fjell og er ikkje løse så de kunne blir en kamp, derfor satte hun av 70 min….70 min er lenge, alt er jo relativt, men når me snakker tannlege og trekking av tenner er 70 min virkelig lenge! Så ja, nå kan eg ikkje stoppe prosessen, alle støpeformer er sendt til tannteknikker og da løper kronene så eg kan like godt fullføre! WRÆL!

Målet mitt er å CASH`e ut hele beløpet det koster når eg er der neste gang. Som du vet har eg perlet og solgt en del armbånd den siste tiden og nå håper eg på ville tilstander slik at eg kommer helt i mål 🙂
Eg fortalte om dette HER INNE 🙂

 

 

 

 

Vel, ja…eg ber jo egentlig om hjelp…Det er neimen ikkje ofte, men jaggu har eg jobbet for det også – Masse flotte, morsomme og ikkje minst alvorlige armbåd har eg perlet. I dag har eg lagt til flere armbånd HER INNE (Der finnes det mye forskjellig, også mye strikkehumor!) I Julekategorien som du finner HER INNE har eg også lagt til nye i dag. Ellers har eg noen barnearmbånd HER og litt kule KampsportArmbånd finner du HER.

Finner du ingen som faller i smak kan eg lage det du ønsker på bestilling. Oppgi hvor mange cm du er rundt håndleddet ved bestilling. Er det du ønsker for stort/lite så regulerer eg det bare 🙂 Ta kontakt med meg på den måten som er enklest (Tenker da hvis me f.eks er venner et sted på nett) Hvis ikkje kan du sende meg en mail: [email protected] eller send meg en SMS 93 89 92 25

The shit is happending?? Mandag 22.november kl 12 skjer det!! Nå har eg skrevet det her så eg kan ikkje trekke meg!! Uansett, tannteknikkeren er satt i arbeid så da blir det helt idiotisk å trekke seg, tenk å måtte betale for noe eg ikkje får gleden av!?? Ikkje sant….Føler eg har ei 5 kilos bowlingkule inni magen! Men, det ser lovende ut; Slipper ganske sikkert å bruke sugerør for å få i meg julemiddagen hehe Skal klare å trene munnen opp på 1 mnd 🙂 Go timing!

Vel vel, hva skal eg si? Gå bananas! Ta gjerne Juleshoppinga hos meg Ho Ho
Nå skal eg inne å fortsette med perlene! Tusen Takk skal du ha!
Setter stor pris på deling av innlegget, hvis du gidder ♥

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

8 kommentarer
    1. Ønsker deg masse lykke til Vibbedille.
      Men 70 min i en tannlegestol er lenge.
      Heier på deg.

    2. 70 minutter med tanntrekking høres ut som langpining. Føler med deg. Men så venter et skinnende hvitt smil etterhvert. Det gjør det verdt å holde ut.
      .

      1. Ja det er det eg tenker på – Det som kommer etterpå!
        Da eg skulle ordne de opp var eg en runde hos diverse tannleger, han ene ville ikkje gjøre d i narkose og regnet med at ville bruke arbeidsdagen på å trekke de 17 tennene eg skulla ha ut!! Eg sprang! haha

    3. Jeg talte…var det 17 armbånd tro? Vet om en som blir superglad til jul. For dette er jo ikke en jentegreie… ikke en greie i det hele tatt for meg. Det er ord og tanker, og standpunkt som har en egen betydning, og kan ” vise litt” av meg. Det er slik jeg ville ha de. Men vibbe har de utroligste flotte armbånd, og lager de så nøyaktig det går an å lage de. Dette er supre julegaver. Som sakt, den ene sønnen på 32 snart får 4 stk. Låner et av meg nå, måtte jo “se” om han likte slikt. Ergo, mamna måtte bestille seg et nytt😊 og prisen er meget bra!! Et ord til: BESTILL!!

    4. Hjelpe meg… Håper tannlegen din ikke er av typen som tilbyr tortur… 🤪 Skjønner jeg har lite å grue meg for som bare skal på en “sjekk”. Var så feig at jeg utsatte timen jeg skulle hatt i dag til neste uke 🤗

      Stilige kampsportarmbånd! 😊

      1. Min tannlegen er den de med tannlegeskrekk går til. Ei mer behagelig dame skal det letes lenge etter. Hun er tipptopp når det f.eks kommer til det nyeste av bedøvelse,så eg tror nok bare det er mine egne demoner som må knekkes 🙂

Siste innlegg