Nå ser eg målstreken!

 

I morgen er det 1.oktober og om 3 uker akkurat nå i kwell er eg nok å rigger til inne på Clarion Hotel, og på lørdagen braker det nok løst, eg må bare huske strikketøyet mitt! Skal jo tross alt på Strikkefestival! Men nå når eg nærmer meg en slutt kan eg nok begynne å plukke opp strikketøyet på kwellen igjen 🙂

 

 

 

 

Disse markørene ⇑ var så mye mer arbeid enn hva eg så for meg, men nå er de ferdige – Ja de er t.o.m pakket
og klare 🙂 Akkurat denne biten,
å pakke altså, liker eg neste bedre enn å lage selve tingene!
Utrolig tilfredsstillende å bli HELT ferdig!

For en tid tilbake spurte eg her på bloggen om forslag til hva eg skulle lage, eneste kriteriet var at det skulle være strikkerelatert…Fikk sååå mange tips til hva den enkelte lett hadde kjøpt. Umulig å oppfylle alle ønskene,
men noen har eg fikset da:

 

 

 

 

Svarte skinnsmykker, selvfølgelig beregnet på en ihuga strikkefan!

 

 

 

 

Et “skikkelig” anheng (Charms) “Knit fast Die Warm” hehe

 

 

 

 

Svarte skinnarmbånd m/regulérbar lenke
Fikk også tips om øredobber med slike charms som eg laget til maskemarkører. Joda, eg kjøpte alt eg trengte til selve øredobbene, men har altså ikkje lage charms til disse…Neste gang?

 

 

 

 

Maskemarkører var jo en selvfølge, det hadde eg bestemt selv før eg startet prosessen + en del andre viktige (!!) Strikkedubbeditter. Har ikkje laget like mye av alt da en del av dette er ganske krevende å lage 🙂 Har holdt meg på et minimum av 10 pr stk, maskemarkørene nærmer seg 500 stk – Så ja, det varierer! *ler*

 

 

 

 

Masse Veskepynt/Nøkkelringer og et eldorado av markører!! Det ble totalt sett mye mer enn eg trodde det skulle bli, sånn blir det når eg bare sitter her å surrer! Har også en del knapper, fikk 2 nye former i posten i dag så nå skal eg sette farten opp i knappeavdelingen! Gøy med litt sprø knapper som du ikkje trenger så mange av? F.eks til bruk på luer, pannebånd, votter etc – Det er nå min tanke 🙂 Nevnte eg lekre skinnlapper?
Vel, det blir en del av det også…

 

Som du sikkert har skjønt er alt dette forbeholdt Strikkefestivalen, men selvfølgelig havnet “restene”
her på bloggen etterpå – Det har eg trua på 🙂 

 

Men akkurat nå? Vel, eg har 4 perlebrett liggende klart her og eg skal perle meg et spøkelse, rett og slett –
Noe bedre å gjøre på en fredags kwell??

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg