Nå skal det bakes!

 

Om ca halvannen uke er eg nok sikkert i gang med bakingen!! Har en del favoritter ser du! Ho Ho Ho Derfor tok me handelen i dag for å kapre litt av de gode tilbudene Obs hadde å tilby! Vanlig pris på en plate med kokesjokolade er 29 kr(!!!)….eg kjøpte 42 plater…det blir ca 1200 kr!!! Bare i sjokolade! Men, når Obs har tilbud da lønner det seg; 4 pl til 60 kr – Det er halv pris det!! Så litt over 600 betalte eg, selv det er jo mye, men så skal eg lage mye godt også og en god del av dette skal leveres til Kirkens Bymisjon før jul ♥ Du kan si, i år baker eg ikkje til mor mi, så hennes del kjører eg inn til Stavanger – da hadde hun blitt glad. Eg elsker å bake julekaker så eg skal bare kose meg eg vettu 🙂 Andre tilbud? Tja, de hadde 8 kg mel til 49 kr og Melange Margarin (250 gr) til 9 kr. Da er det bare å fylle opp litt for her i heimen bakes det i grunnen mye, eg baker stort sett kun til jul, men Ali baker hele tiden føler eg. Det var kun dette me kjørte ut å kjøpte og da lønner det seg med tilbud, for “andre” varer er en god del dyrerer enn Rema så resten av ukehandelen tok me der. Eneste eg tok med uteom fra Obs var energidrikker til Dib, de hadde kartonger m/ 10 stk til 140 😀 Nå blir han nok fornøyd 🙂

Ble en litt sånn lang handel i dag: Obs, Mega (Kun kjøttdeig til 49,- kjøpte me), Europris (20 PepsiMax 330 ml til 99 kr) avsluttet med det vanlige på Rema. Tar helg nå kan du si bortsett fra at eg må på apoteket i morgen
og innom MesterGrønn etter litt blomster – Er jo helg!

Men du? Vettu ka??? I dag er det KALDT og kaldere skal det bli! Kanskje det nå blir vinter? 5 grader og kuling nå…i morgen 3 gr! Kjente at det stakk i kinna når me bar opp alle varene! Kaaanskje eg tar en kjapp runde å ser om eg finner litt til julekalenderen også i morgen, er jo mye som skal pakkes…Trodde heller det skulle avta når ungene ble voksne…og gifte! *ler* Neida, det er bare koselig!

Tror eg setter meg godt til rette her nå eg, skal male litt og se på serie 🙂

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Hei 😊 så flott at du baker til de som trenger det. Tenker at du får betalt i masse godeklemmer 😊 lurt å sjekke tilbud så får både du mer for pengene, og din hjertegodhet får flere glede av. Lykke til med bakingen.

Siste innlegg