Nær ved å gi opp…

 

Eg er gift med en som A L D R I kaster noe….Vel og greit det, men min mening er at når man har kjøpt nytt kan jo det gamle “reise videre” eller kastes? Nei…sånn er det ikke her i huset ser du *ler* Resultatet av dette er at eg har hatt en god del av klærne mine liggende i stabel og poser på boden…I dag gadd eg ikke mer! Å jo da me har en del skaper…På vårt soverom står det et dobbelskap…fullt av Ali sine klær, eg bare venter på den dagen det sprekker…Seriøst! Det buler! *ler* På Dib sitt rom er det 2 doble skap, det ene har Dib, halve er til å henge hvor alt treningstøyet er, andre halvdel er med…

 

 

 

 

 

…med slike hyller. Dette er mitt skap da, eller HALVE skapet er mitt – Eg har kun denne hylla til det som er mitt. Utenom har en skuff med pysjer og en til undertøy, sokker etc. Bakom døra der henger det tett i tett med skjorter….Jepp…Me fikk satt opp et dobbelt garderobeskap på den ene boden for et par år siden, meningen var å ha yttertøyet der…Det er også Ali sitt klesskap…Har klart å stjålet litt plass til sengetøyet der…Nå er det begynt å komme litt dører i Kallaxhyllene på boden hvor eg har tørrmat og hermetikk….Hva skjuler seg bakom døren…?? Nettopp! K L Æ R! Nei nei, verken mine eller Dib sine klær…

Dette året har eg kjøpt meg litt nye klær, slettes ikke mye, men når eg blir mindre trenger eg litt nytt….Burde jo kjøpt meg et skap i samme slengen, men hvor skulle eg hatt det da..? Ahaaa……så i dag bare tømte eg skapet mitt, putta det i sekker og det går videre til Fretex. Mye klær der som ble kjøpt i fjor, greit det er for stort, men dog…GI MEG ET SKAP! Ikke la meg starte på skosamlingen til mister`n…ER det rart at det til en hver tid er fullt opp med klær på vaskerommet?? Om alt er rent, ja da er det i allefall ikke plass…
rett og slett.
…GI MEG STYRKE…!

Skulle tro at fanden visste hva eg satt her å skravlet om…Dib kom akkurat hjem fra jobb, har bestemt seg for å kjøpe seg en ny tv…vel å greit nok, han er da voksen….MEEN, et meget stor men her da…Han lurte på om han kunne “kaste” ut de svære klesskapene han har på rommet for der ville han nemligen henge opp Tv`n!?!? Det verste av alt er jo at eg er heeelt med på planen! Hvorfor?? Jo fordi de monsterskapene er egentlig i en vaklende tilstand og eg ser at det er mer fornuftig å ha et par Malm kommoder, de rommer mye (det innebærer jo da at man KUN har klær man faktisk bruker). Det siste årets Amira bodde hjemme gjorde hun det samme; Ut med 4 vaklende skap og inn med 2 Malmkommoder i stedet for, rommet ble så mye mer luftig! Eg sa bare: “Ta det med pappa, eg er enig!”. Tror han ble tatt litt på senga, men han kom da med 4 jakker han ikke trengte og eg handler kjapt så de ligger nå på Finn.no *ler* Om det hele blir en realitet vet eg ikke, erfaringsmessig vet eg at noe sånt tar tid hvis alle skal være enige, eneste kravet eg har satt er: “Ikke noe kaotiske tilstander nå før jul!” Så får me se da…Nå skal eg forresten pakke ferdig julekalenderene….

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg