Når alt klaffer!

 

Det er ikke alltid at vind, grader og sol er samstemte – Det kan me være enig om? I dag var det full klaff; Varmt, sol og skyfri himmel samtidig som det kun var en deilig bris! DA kan man vandre heeelt i sjøkanten langs svabergene ♥ Eg har alltid tenkt (trodd?) at kuene ikke gikk på berget…Vel, i dag var de alle samme der ut og nede ved havet…Sjøkuer?? hehe Uansett, eg smøg meg så langt ned til sjøen som eg kunne slik at eg kunne passere hele gjengen – De ser omtrent ikke på meg en gang! I dag var antrekket kort shorts og singlet, deilig når du kjenner det i huden at det var sol! Blir jo brun selv med solfaktor 🙂

Nettopp pga været var stranden eg pleier gå over fullsatt og det var et kaos av biler….Så når eg kom dit skrådde eg andre veien og fant veien opp til hovedveien der i fra – Etter på ser eg jo at det var litt dumt fordi turen ble jo nesten 1,5 km kortere…Jaja, så gjør eg ikke det en annen gang!

Har ikke så mye å si om turen annet enn at det var helt njudelig! Er du i området og ikke kjent,
lyst å gå her ute? Pling meg og eg kan bli med 🙂

Nå kan du nyte turen via bildene:

 

 

 

 

En herlig gjeng med ungokser:)

 

 

 

 

Selv om eg føler meg litt snytt av meg selv så var det en herlig tur! I morgen er det meldt regn så da blir det
å hobbylere her hjemme! Vel hjemme disket eg faktisk opp med pestokylling og salat til gutta 🙂
Nå er det ME-TIME til eg skal legge meg!

 

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg