Når fortjener du litt kos?

 

Mitt svar til det må bli hver dag…! Ja, hvorfor ikkje? Litt kos hver dag har da vel aldri skadet noen, hæ?
Alt med måte vil nok noen si, men noe kan man kose oss med hver dag uten at det skulle ha noe å si 🙂 Eg har koset meg nå i kwell med ei god skål med sjokoladeis, eg elsker is, spør hvem du vil: EG er glad i is! Kan spise is hver dag eg…muligens ikkje så lurt med tanke på livsstilsendringen eg har gjort siste halvannet året, men denne isen *peker på bildet* kan eg spise hver dag! Jepp, eg laget i går så eg hadde halvparten i da og halvparten i dag 🙂 Grovt regnet fikk eg da i meg 1 banan og en halv dl havregryn + litt annet – Jammen ikke gale det? Har ingen planer om å spise dette hver dag, men det som føltes godt var at den tok drepen på søtsuget eg noen dager får på kvelden….!

 

 

 

 

Oppskriften på denne godbiten finner du HER INNE 🙂 Eg hadde isen i store hjerteformer, 3 hjerter i går og 3 nå i kveld 🙂 Før du tenker: “Øøøø, det der kan umulig være godt” – Lag den og smak! Eneste endringen eg gjorde på denne i forhold til oppskriften var at eg hadde litt honning i stedet for dadler og eg hadde havremelk
i stedet for vann – Ble muligens enda fyldigere da 🙂

 

 

 

 

Har funnet noen andre oppskrifter/Ideer til annen is også, tror nok eg må kjøpe inn diverse bær til helga 🙂 Sorbéis kan også være godt – noen ganger 🙂 Fortelle meg hva du syns om denne sjokoladeisen hvis du finner på å lage den – Tror du blir overrasket!

 

 

 

 

Her i huset var det spagetti Bologne til middag, eg laget min egen middag i dag. Stekte 200 gr kyllingfileet, hadde salat, kokte byggryn sammen med kyllingbuljong, stekte skiver av jordskokk, blomkål, persillerot, løk og paprika – Blandet inn ferdigkokte byggryn til slutt. Krydder? I dag brukte eg kun salt og pepper. Dressingen på salaten er mager crème fraîche, Sriracha og hvitløsalt/pepper. Så ja, i dag har eg absolutt koset meg, midt opp i alt rotet her på Hobbyrommet – Jaggu ble eg god og mett også 🙂 Fikk t.o.m lurt inn 20 min styrketrening!! Jepp, d é ikke rusk vettu!

Det er litt ymse vær her om dagen, men eg ser at det skal være sol i morgen ettermiddag så da blir det nok
å snøre på seg turskoene igjen 🙂 Det er mye fint vær om man bare har muligheten til å komme seg ut akkurat når sola svipper innom 🙂 Nå? Vel, nå har eg noe som er ferdig tørket etter lakkeringen så da blir det maling på gang! Å ja, mellom slaga i dag får eg jammen meg strikket litt på Still Light`n også! Ikkje rusk ser du 🙂

 

 

 

 

HA EN SNÅL KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg