NICE, very NICE!

Designet av Noma Ndlovu – Bigger Than Life

 

Er veldig glad i denne type topper, eller, eg syns det mer er en form for tunika da. Fint å bruke og bare ha en tights under 🙂 Føler eg kan slappe litt av i magen når eg har på meg denne type topp og når eg elsker raglan blir det helt smashing 🙂 Designeren er ny for meg, men hun har ganske mye fint som inkl store damer.
Likte også veldig godt DENNE JAKKEN 🙂

Toppen på bildet har en strikkefasthet på 27 m/37 row og er strikket i Tynn Merino som er blandet med litt mohair og silke. Høres jo helt nydelig ut! Det er et afrikansk garn og du kan jo ta en titt på det HER 🙂 Designeren er fra Johannesburg i Sør Afrika og eg syns faktisk dette var veldig spennende å komme over 🙂 Må nok følge med på henne for ja, hun har mye fint og mange fine Wrap`er for den som bruker det 🙂

 

Designet av Noma Ndlovu – Bigger Than Life

 

I følge designeren er dette en lettstrikka topp som du strikker Top/Down, perfekt bilstrikk.
Frem t.o.m fredag får du 25% uten å måtte legge inn en rabattkode 🙂

 

LESLEY TEE
Bildene over
Fra 71 cm til 157 cm i overvidde

 

* * * *

Vettu?? Nå er det rett før me regner bort!! Det er vått, vått og enda litt mer vått! Det er 12 gr og den høyeste forventa temperatur i dag er hele 13 gr!! SAY WHAT!?? Det er greit at eg personlig akkurat nå syns det er helt greit med ikkje så mye varme, men eg vil ha for pokker ha SOMMER!! Eg skulle alltid ha funnet en måte å overlevd på, dette her *peker ut vinduet* er jo bare deprimerende…Ali har begynt å sette frem maling og diverse for å komme i gang, men eg streiker litt på akkurat det når det ikkje er så egnet til å smelle opp alle dører og vinduer + at alt blir jo så fuktig (ALtså; Dårlig tørk). Dessuten er det greit å kunne bruke terrassen til å avlaste litt med når ting må flyttes rundt (bort?) Ser ut for at det kan bli noe mer sol neste uke, men høyest temperatur frem til 13.juli?
15 grader!

Dagen i dag? Tja, nei si det du! Blir egentlig ganske demotivert til det meste, men eg tror nok det er nødt for å blitt en del strikkings ja! Har endelig fått ermene over på hver sin tråd så det er jo derfor bare beine veien rett ned så langt eg vil. Vet ikkje helt hvordan ennå, ja om eg skal fortsette med samme kaos av farger eller om eg på et punkt skal gå over til ensfarget og kanskje bare ha kaosermer? Før eg helt setter meg til rette i Go`stolen må eg bare shaine litt rundt meg, kanskje eg bør rydde litt på kjøkkenet også? Ellers tror eg bare eg må ta på meg skylapper for å få litt ro i sjela!! Ahaa om noen bare kom inn her med en diger stuvsuger og bare gjorde rent bord
og fikk gjort alt som må gjøres…*Tiltaksløs*

 

 

LAG DEG EN GOD DAG!

 

 

 

Go`klem fra ei litt Tiltaksløs Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg