Noe du hadde kjøpt??

 

Når det komme til julepynt er eg blitt noe mer stilren etter hvert som ungene har blitt voksne, det er vel kanskje en normal utvikling? Likevel har eg humor i jula, eg syns f.eks at Disneyjul er lekkert! Men, eg kunne ikkje hatt det over alt, da hadde eg blitt litt…Lei? (Ko-Ko) Litt humoristiske innslag som ikkje er for dominerende er hjertelig velkommet og det er også noe eg har. Den siste uka har eg sittet å plundret med noen figurer som er en del større enn disse bittesmå maskemarkørene og eg må si meg ganske så fornøyd 🙂

 

 

 

 

Pingviner ER morsomme, har eg alltid syns! Kan sitte å scrolle gjennom
morsomme pingvinfilmer på TikTok alt for lenge ♥

 

 

 

 

Samme pingvin fra andre siden…

 

 

 

Neglelakken er ca 7 cm høy og pingvinen er litt lavere,
de andre pingvinene er i samme størrelse 🙂

 

 

 

 

Dette har du sett før, bare som apekatter 😀
Pingviner kan det også!

 

 

 

 

Samme kan hønene, de 6 siste figurene er nesten 3 cm høye 🙂 Små fargeklatter som du kan sette
rundt omkring over alt. Meningen er jo at de skal trekke litt i smilet da vettu 🙂

Disse er ikkje for salg pr nå, de skal bli med meg på Solamessen,
men kommer tilbake her på bloggen om de ikkje blir solgt 🙂

Ellers er det fortsatt Julemarkører i emalje igjen for salg,
inntektene på de går som til en veldig god sak + eg dobler beløper!

Nå må eg komme meg på kjøkkenet,
lager meg nemlig en skikkelig digg middag!

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille i Julestemning!
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer
    1. WOW disse er jo bare sååå herlige, godhumørsfigurer – må ha 😍😍😍
      Håndlagde og fortryllende, du imponerer igjen 👏👏👏👏

      1. Takk skal du ha <3 Du må komme på Solamessen i Åsenhallen. I motsetning til Strikkefestivalen inne i byen er Solamessen gratis for alle + gratis parkering 😀

    2. Ååååå da er vi vekkreist. Ja ja, det blir vel en mulighet en annen gang. 🤔

Siste innlegg