Noe til teppet ditt?

Designet av Christine Anne Melvin

 

Dette er lappen du har leita etter, den som skal sette prikken over I`en på teppet du hekler, eller skal hekle. Kanksje du har strikket et teppe? En lapp som dette kan fort pynte opp på det også 🙂 Eg er glad for at noen gidder sitte dag ut og dag å designer divers slike grannylapper, det finnes vanvittig mange stilige og fine, denne designeren er jo en av de 🙂 Åsså? Hvem liker vel ikkje ugler? Ikkje sant vel!??

 

THE NIGHT OWL GRANNY SQUARE
Bildet over
Ca 15 cm X 15 cm

 

 

 

Designet av Christine Anne Melvin

 

Eg måtte bare nappe til meg denne også, litt uten om, men gjenkjennbar og kul 🙂
Du finner noen flere stilige lapper Her inne.

 

HEART BANNER TATTOO

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag står det i postapp`n min: “Pakken ankommer i dag” – Endelig! Noen ganger ser eg for meg at en pakke blir liggende igjen i en travel postdag og plutselig er det kanskje en som ser den og tenker: “Hmm lå ikkje den der forrige uke også” og sender den videre! Eg ga nå i allefall beskjed i går og vipps er den her straks 🙂 Det gledes kan du si for nå har eg en del som skal lakkes. Et par 3 timer før eg la meg i natt fikk en montert ganske mange av de små perlene eg har laget inni mellom, godt med hva som er gjort 🙂

Nå ser det ut for at en relativt stor pakke fra Kina også snart lander i postkassa! Den gleder eg meg til Woop Woop! I sommer har det blir kjøpt litt der i fra kan du si og det daler en pakke ned både titt og ofte – Kjekt med pakker i posten 🙂 Men i dag altså, ahaa skal blir godt å få noen glass med lakk i hus!

 

 

LAG DEG EN GOD DAG!
Endelig litt svalt! 15 gr i dag

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg