Noen bedre?

Designet av Norman Schwarze

 

Altså, det florerer med gresskar på nett, bådet strikket, heklet, sydd m.m MEN! Ååå dette er absolutt i klassen: “Fineste”. Ja eg syns de er lekre og eg kunne fint pyntet stua med de ♥ De er faktisk strikket i Woolmeise, derfor ser de så delikate ut ♥ Woolmeise er et tynt merinogarn som er ganske fast/hard? spunnet, alt som strikkes/hekles i det garnet blir RENT – ikkje noe fuss fass, men helt rent – Lekkert!

 

 

Designet av Norman Schwarze

 

Så ja, har du planer om å strikke noen gresskar så hadde eg valgt disse var eg deg. Ikkje er de for store heller, ja for det finnes nok av digre om du vil ha det, men da anbefaler eg heller å vente på de ekta på butikken. I følge info`n eg har lest er de ikkje vanskelige, standar teknikker + det er en del tutorials og video i oppskriften,
det er rett å slett å bare kose seg 😀

 

CUTE LITTLE PUMPKIN PATCH
Bildene over

 

 

* * * *

 

 

Endelig er det kwell! Våknet som sagt alt for tidlig i dag, kjente ta eg burde hatt minst 4 timer til….meeen, dagen startet bare uten mulighet for å krype under dyna igjen. Var overhodet ikkje klar for å dra ut på handel, men eg ble med som sjåfør og satt i bilen mens Ali handlet. I dag ble det bare sånn, vel hjemme igjen gikk eg rett i seng og sov noen timer. Følte eg hadde vært i koma da eg våknet! Eg var rett og sletten fortsatt skikkelig trøtt og sur fordi en dag med kjekke planer gikk i dass. Men så plinget det i PostNord App`n! JuHuuu Digg pakke på posten! Da var det rett i dusjen og ut på hjul – På posten og inn på Kiwi for å snope! Så alt i alt ble det en bedre dag 🙂

 

 

KOS DEG

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg