Nok å bryne seg på…

 

I går fikk eg mange timer inne på Hobbyrommet og selv om det meste er litt sånn plankekjøring og tålmodighetstest er det litt å bryne seg på også…Nå har eg sittet i månedsvis å sett på hun som “maler” Mandala Dotts, og det kan eg bare si: Det er ikkje helt enklet å få det til…Men, nå kan eg i allefall se at eg er på rett vei,
blir bare bedre fra nå av *Gi meg ikkje*

 

 

 

 

Har laget litt “voksne”, eller mer “vanlige” markører også…Jadda, men ikkje tro det tar mindre tid av den grunn…Alle skal uansett til slutt lakkes en og en med pensel, men eg kom i havn og fikk disse tørket før eg la meg i natt 🙂 Det er også en balansegang hvor mye man skal kna og surre på de, plutselig er alt blendet sammen
og det er knadd for mye 🙂 Akkurat passe er det beste
hehe

 

 

 

 

Til nå er eg oppe i 22 ulike serier…12 av de er forskjellige høner!! Høner er tingen i år Klukk-Klukk….! Gir meg nok ikkje her, har noen flere ideér som skal prøves 🙂 Jaggu godt eg har god tid – ennå! Kunsten her er å ikkje lage de for store! Eg har en mal på 1 cm, om de blir litt større går det greit…nærmer de seg 2 cm, vel...
DA blir det alt for stort, syns eg – 1 cm er best 🙂 Smått ja, helt sikkert!

Søndag, fint vær og eg har ikkje stort mer tid til å sitte her å skravle! Pga snorkedur fra andre siden av senga sto eg opp før alarmen, noe som betyr litt lite søvn…men men! Eg skal straks reise meg, kle meg få i meg noe mat
og så er det ut på tur! Ine og eg drar til Gramstad i dag og skal gå Øvre-Eikenut og Dalsnuten, eg håper me finner Fjogstadnuten også for da har eg fullført 7-Nutsturen 🙂 Yes Yes!! Snakkes i kwell!!

 

Minner om at eg fortsatt har nydelig garn til salg HER
+ eg har Strikkedubbeditter til salgt HER (<–Nye av året)

 

 

 

 

NYT DAGEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg