Nok en lekker Sommertopp!

Designet av Susanne Müller

 

Altså, nå popper det opp flotte, lekre og stilige sommertopper over alt! Før helga falt eg jo for denne, men den over her er jo bare enda bedre! Ribbestrikke vettu, det er sååå fint! Denne har muligens en mer solid rygg om eg kan si det sånn, dessuten er det flotte muligheter for å tilpasse den etter eget ønske:

 

 

Designet av Susanne Müller

 

Dette er vel en mer “normal” lengde, elsker at den også ha en V-utringning!
Virkelig fin denne her altså *Rett inn på lista*

 

 

 

Designet av Susanne Müller

 

Liker du å croppe toppene dine så stopper du å strikke litt før, jepp, denne strikkes top/down, dvs at hvis du heller vil ha en kjole? Vel, så er det også muligheter for det 🙂 Så herlig når et lite plagg kan by på flere varianter 🙂
Den er forøvrig strikket i 50/50 ull og bomull – Et godt valgt kontra ren bomull – Min mening! En linblanding gjør seg også godt i en sådan sommertopp 🙂 Trenger du en oversettelse av
engelske forkortelser finner du det HER INNE.

 

ZOE TOP
Bildene over
Str fra 71 cm til 127 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Våknet med et brak rett før halv 7 i morges og tenkte: “Ikkje F…om eg står opp!” Noen hadde selvfølgelig både lukket vinduet og trukket for gardinene da han la seg, så når klokka var halv 9 lå eg der som eg kokt hummer og det beste var å bare rulle seg ut av senga! Skjønner ikkje helt at frisk luft kan være sååå farlig? Vel vel...for min del kan det godt blir en kald sommer, men det er jo ingen som egentlig ønsker det!? Jammen godt at Hobbyrommet er det definitivt kaldeste rommet her i huset! Supert om sommeren, men eg merket det godt i vinter, og nå skjønner eg Amira hvorfor hun alltid var innpakket i flere dyner når hun var hjemme hehe

I utgangspunktet er planen å dra en tur på trening i dag, det har blitt en del dager siden sist, men men. Livet herjer litt for tiden og egentid er bortprioritert og i helgen var det absolutt tid for å roe helt ned – Er vanvittig sliten,
men i dag tror eg at eg klarer noen km og eg vet det gjør meg godt etterpå 😀 Fikk ikkje pakket den pakken eg skulle i går kwell, fordi….Dib kom full frez inn til meg og sa han villelage sylteagurker!! Ikkje sant…!? Vel, så klart han kunne det, så eg ble oppskriftleser på kjøkkenet og han fikk briljere – Tror dette blir bra eg, men det skal bli enda kjekkere når miniagurkene ute er klar for høsting om ei stund 🙂

 

 

HA EN FLOTT
MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg