Nok ER nok!


I dag sa det bare stopp! Nå er det nok, lysten på å fortsette med Fimo forsvant på et øyeblikk, da er det bare en ting å gjøre: Rydde/Vaske skrivebordet og få bort alt! Ryddet på toppen av garnhylla slik at alle figurene kan få stå der til de skal pakkes ned 🙂 Har kun 2 bier som trenger litt omsorg før de kan joine resten av gjengen her 🙂 Så ja, da sitter eg her da vettu…med blanke ark! Har et par andre ting som også skal ordnes før Solamessen, den ene tingen må eg faktisk vente med til siste uka, men eg har en handlekurv eg har fullt opp med diverse dubbeditter….Mulig eg sender den avgårde og lager noe utenomstæsj også –
Muligens eg bør sove litt på det 🙂

 

 

 

 

Hvis om atte noen av disse figurene blir lagt ut for salg her på bloggen (Etter messen) skal eg ta bedre bilder 🙂 Tja, da er det vel bare en ting å gjøre nå? Finne strikketøyet ei stund! Eg fikk i allefall gått meg en tur
i dag…omsider kl 14 fikk eg melding om at bilen var ferdig på EU kontrollen. Dvs det ble en liten tur på 3,5 km på meg, gjorde godt, men eg kunne kjenne at halsen og hodet ikke var helt på plass etter Covid…Jaja, det blir jo bedre, kan jo også fortelle at eg kjenner at sansene begynne rå komme tilbake!! Åja, bilen?? Nop, den ble ikke godkjent, akkurat slik Ali sa i går kwell etter at han tok et overblikk…Bremseskivene må nok skiftes+ noe annet småplukk, sa han. Jammen fikk han rett, så nå er delene som trengs kjøpt og Ali fikser dette så tilbudet eg fikk fra Mekonomen på over 10K går i søpla haha

 

 

 

 

NATTINATTI
Sove godt

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

    1. Forstår god at nok er nok når jeg ser samlingen din. Så mange herlige figurer du har laget. Gleder meg til å se standen din på Sola-messa. Ja du tar vel en del bilder og deler med oss som bor alt for langt unna.
      Kjekt med handymann når noe skal fikses. Verksteder er dyrt. Er heldig som har to stk. sønner som skrur bil. Visstnok er det lastebiler de holder på med, men eldstemann har kjørt bilberging i over 15 år så han er ikke ukjent med personbiler heller. Starta med å skru tidlig i tenårene og har bare fortsatt. Mange penger spart der.

Siste innlegg