NY REKORD!

 

Siden toppturen ble avlyst i dag kjørte eg like godt til Store Stokkavann, hadde en tanke om å gå så fort eg klarte rundt hele vannet – Gå raskt og prøve å holde høyt tempo heeele veien rundt. Det er et stykke så på et tidspunkt ville det sikkert gjøre vondt hehe Når eg starter i høyt tempo blir alltid leggene stive, men eg vet det gir seg så første km må eg bare gjennom liksom – Etter det kan eg egentlig bare gå og gå uten stans.
Ble ingen stopp i dag, alle bilder er mer eller mindre tatt i fart!

 

 

 

 

Derfor passet det flott at svanene fikses seg sin egen lunsj,
hadde havregryn i sekken, men de får ligge til neste tur.

 

 

 

 

Stokkavannet er vel det vannet eg syns er kjekkest å gå rundt. Det varierer og det er noen bakker opp og ned så det er ikke paddeflat rundt hele 🙂

 

 

 

 

Tviler på at alle som sykler rundt vannet har lest dette?! Sjeldent med erfarer at syklistene f.eks har plingeklokke….De rusher som regel forbi i en farlig fart! Her står det svart på hvitt at det er ikke lov å trene her. Den ene gangen me gikk med Byhaugen her smadret en syklist rett inn i gruppa vår, og me holder til den ene siden, men han smalt rett inn! Han kjørt ene av damene rett ned! Selv lå han der å skreik. Han fikk klar beskjed av turledere våre og han innrømmet at han var ute for å teste fart….Æææ du er på feil sted…

 

 

 

 

Eg klarte å holde god fart og selv om eg klarer holde 10-11 min pr km rundt Mosvannet som kun er 3 km er det gøy å se at eg klarer det rundt denne som er over 8 km. 6 km på litt over 1 t, det er bra.
Er ikke lenge siden eg gikk 5 km på 1 t 🙂

 

 

 

 

Måøet var max 1t og 30 min…det ble 1t og 33 min…Hadde eg ikkje startet klokka ved bilen, men heller når eg kom bort til vannet hadde eg klart det 🙂 Vel vel, dette ble uansett beste tid! Stolt av det! Når det gjelder å gå rundt vann konkurrere eg alltid med meg selv 🙂 Alltid litt bedre enn forrige gang er gøy.

Da har Monica (Mocina Design) vært her med nok et samleobjekt! Woop Woop! Hvis Dib har tid når han kommer skal han få hjelpe meg med bilder 🙂 Eg er kjempefornøyd! Holder på å lage meg digg middag så nå må eg på kjøkkenet å dandere til slik at eg får i meg mat! *Sulten*!

 

 

 

HA EN KOSELIG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg