NYDELIGE KNESOKKER

Designet av Anna Radchenko | WoollyWood Design

 

Hva med å starte på at par nye sokker denne uka? Mye skjønnere enn dette kan det vel egentlig ikkje bli? Strikkes med tynt sokkegarn på tynne pinne ahaa dette er garantert en skikkelig koselig strikketøy,
se bare på alt det deiliga mønsteret??

 

Designet av Anna Radchenko | WoollyWood Design

 

At det er extra lange sokker er jo bare et ultra stort +!

 

MUSTARD KNEE-SOCKS
Bildene Over
One Sice
Gratis Strikkeoppskrift

 

* * * *

 

Ok, mandag…Kjipeste eller beste dag i uka? Tja, det kan være litt både og syns eg…Kanskje har du noe du må gjøre i dag som muligens er litt kjipt? Eg har litt sånn mail og dill som burde bli sendt i dag, men det er liksom et lite ork å begynne å tenke på det, eller organisere det slik at det blir riktig og det kjennes veldig enkelt ut å bare utsette det til i morgen…Dessuten må eg få bestilt time hos fastlegen, det kan jo også ta tid *Du står nå i kø på plass nr 27…* SÅ ja, noen ganger er det bare fristende å utsette det hele en dag…Derfor syns eg helgene er så herlige for da tar man liksom fri fra den type “ting” som må ordnes.

Hmm kanskje eg bare skal få unnagjort den der fastlegen? Kan jo bare ringe og “Henge” i kø mens eg tar meg en dusj og er på badet? På den måten får eg jo gjort 2 ting samtidig, men de mailene som skal sendes inkl litt som eg ikkje er så kjent med, ja som å “hente” diverse dokumenter rundt om på nett for så å samle i et elektronisk skjema og skippe av gårde. Mulig eg overrasker meg selv?

Anyway, det har i grunnen blitt alt for lite strikking i helga så det må eg få “tatt igjen” slik at eg får en følelse av å være ajoùr. DibHassan kommer litt senere enn normalt i dag for han begynt med styrketrening forrige uke og går rett på trening etter skolen, kommer så hjem for å spise før eg kjører han videre på TaeKwonDo treninga, nå nærmer RogalandsMesterskapet seg og det gjelder å trappe opp treninga igjen 🙂
Mye spennende på den fronten i år og det er gøy å følge han 🙂

Men nå? Tja få litt fart på legemet tror eg? Ali sov ikkje i natt og la seg for en liten time siden noe som gir meg masse Me-Time. Noe av den tiden blir nok brukt på å shaine litt sånn i overflatene her hjemme,
det har jo vært helg…

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTTERS MANDAG

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. De var kjempefine ja 🙂 Er det noe man skal ha gjort er det som oftest bedre å hoppe i det enn å krype i det.. Fin dag videre til deg også 🙂

      1. Ja det er helt sant 🙂 Satte meg til for å få det gjort, ble usikker på hvordan, så da er planen å få det i havn i kveld når noen kan peke hvor eg skal klikke 🙂 Like greit å gjøre det riktig første gangen 🙂 Fine kvelden til deg 🙂

Siste innlegg