NYE SOKKER – Strikkeoppskrifter

Designet av Nicola Susen

 

Eg var akkurat innom DNT-Butikken å kjøpte noen flotte sokker, men du kan like greit strikke deg et par akkurat like fine 🙂 Disse sokkene fra Nicola Susen er gratis og de er strikket i Tropisk fisk fra Zauberball og akkurat et sånn nøste har eg fortsatt her på hylla mi….Var lenge siden eg planla å bruke det på nettopp disse sokkene…
Men jaggu flyr tiden og eg har fortsatt ikkje strikket de…sukk

 

LONGITUDINAL
Bildet over
Str? Passer alle
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Nicola Susen

 

Dette designet er splittern nytt! Nettopp publisert 🙂 Et “kjennetegn” på Nicola sine sokker er at hun stort sett strikker i Wollmeise 🙂 Mor mi likte godt å strikke sokker i det garnet, sokkene blir tyngre enn vanlig,
men akk så flotte de blir! Hvis du er vant med “vanlige” ullsokker i tynt elle tykt garn er det en helt annen
følelse å ha wollmeise på føttene 🙂

 

JOGGING
Str XS – XL

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

I dag er det Flyshow på flyplassen og eg sitter å luuurer på hvordan det er å gå tur på Solastranden…!?? Er hele “verden” på den stranda? Ellers hadde det gått fint…? Selvfølgelig er jo baktanken å få med seg litt av showet 🙂 Men, eg antar eg ikkje er den eneste som tenker sånn…De som har billetter til å komme inn må parkere på Forus og så er det satt opp buss inn til det militære området. Eg har aldri hatt interesse av å kjøpe billetter for et tenker det er bedre å beundre litt fra avstand. Terrassen får har jo panoramautsikt til det meste som skjer, så sånn sett er eg fornøyd, men likevel frister det med en strandtur…! F-16 er de som er mest fryktinngytene for meg…av flere grunner…Eg har hørt og opplevd de også i krig noen som var ubeskrivelig forjærvlig, men å stå trygt på en strand å bare “beundre” er jo noe annet (Om man ikkje tenker vonde tanker) Har så lenge eg kan huske vært fasinert, var på Flyshow som liten sammen med far min – Da var også Concorden en stor hit! I dag skal F-16 fly som først ut etter kl 12 så de rekker eg ikkje! I morgen flyr de på ettermiddagen, men da får me besøk…Hmm
Eg må ta å tenke litt hvordan eg løser dette 🙂

 

 

 

 

HA EN FIN LØRDAG

Har fortsatt 1 Forundringspose igjen

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg