NYTT DESIGN! – Nå må eg prøve!

Designet av Birgit Grunwald

 

For ca 1 mnd siden blogget eg om Disse og lurte på om du kunne se hva det var, det kom litt morsomme forslag 🙂 Nå er jammen designeren ute med nok et design og eg kjenner at denne type votter vokser mer og mer på meg! De er jo kjempefiiiine, men eg er så nysgjerrig på måten de strikkes på! Ja for eg er jo enig; de ser helt snodige ut! Det er mye som ser rart ut, men som som likevel fungerer helt perfekt til formålet sitt.

Husker for X-antall år siden da de første Lommetøflene poppet opp. Eg kastet meg rundt og strikket rimelig mange, putta de inn i gavene til de eg syns kunne trenge noen enkle tøfler…..MEN, eg var ikkje i det hele tatt forberedet på responsen når det ble takket for gavene…“Tusen Takk for gavene, likte godt de kurvene, men det ble litt tungt på greina når eg fylte de med sjokolade og hang de på juletreet!” -Du gjorde hva, sa du??
Ikkje sant, mye kan tydeligvis fungere til andre ting enn hva det var beregnet for *ler*

 

 

 

Designet av Birgit Grunwald

 

Siden eg nå spanderte på meg en ny vinterjakke burde eg jo helt klart stæsjet både den og meg selv litt opp med nytt tilbehør….Har i grunnen ikkje vært så flink å strikke noe til meg selv på en stund…Eller, eg har jo det, men problemet er at det fortsatt ligger i strikkekurven…Sukk! Nå vurderer eg sterk på om eg skal TØMME strikkekurven, trekke pinnene ut av det eg SER og føler ikkje vil bli ferdig…! Det er jo f.eks virkelig på tide at
Aamu genseren min blir ferdig….det mangler litt mindre enn en hel arm…Sukk…PERLER skjedde…

 

 

WINTER NORDWAND
Bildene over
En størrelse, men justerbar

 

 

* * * *

 

 

 

Planer for dagen?? DUSJ! Natt til i går og natt til i dag har eg kun sovet ca 5 t, det er ca 2 t for lite pr natt –
Eg KJENNER det! Planen var i grunnen å ta meg en kwil i går, meeeen for å si det sånn; Dagen i går ble noe mer hektisk enn forventet, sånn kan det gå. Kunne jo selvfølgelig lagt meg tidlig i går da, men når kwellen kom så satte eg meg til rette ved spisebordet sammen med en haug TovaKuler og limpistol…Jajo, det var absolutt kjekt, men det er verre med resultatet! Som regel når eg ser for meg noe eg har lyst å lage så får eg det ganske bra til, men dette? Vel…for å si det sånn; Amira lo når hun så det! Men, eg er jo litt sta så kunstverket mitt skal gjøres ferdig etter alle kunstens regler og det skal tas bilder og det skal se ut som eg mener det! Skjønner? Kunst er kunst, ikkje det? *humrer* Bedre lykke neste gang kanskje? Ja for det må bli en neste gang, eg må lage et slik eg så for meg, trenger bare mer materiale haha

Godt mulig det kommer bilder i løpet av dagen
og du kommer garantert til å le du også 🙂

Siden det ikkje regner for øyeblikket bør eg kanskje starte ute i dag? Nappe ned Halloweenpynten og ta inn de store Gresskara! Fant en oppskrift på GresskarPuré i går, kaaanskje eg skal teste det!? Har liksom lyst å lage noe og ikkje bare kaste de store gresskarene. Eg har 2 stk som ikkje er utskåret og de er sikkert nydelige på innsiden, men det er et himla griseri og “Tømme” de! Noen gode råde til å enkelt tømme de for frø og lange tråder??

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
NYDELIG DAG!

 

 

 

Go`klem fra ei litt trøtt Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Nå lurte jeg fælt på hva du hadde lagt ut…. leste forrige bloggen med samme produkt og guri så smarte og kule. Når jeg blir bedre i armer og nakke og og …. DA skal jeg strikke da. Familien har kommet med mønstestrikk så jeg. Og faller pladask for en genser… men det var disse og’ ene da.
      Flira godt npr jeg leste om “julekurvene” dine. Synes jeg ser hele scenarioet fremfor meg… 😉
      Ha en flott kveld videre.. jeg skal vel leke litt med fjernkobtrollen til tv’n.. er alltid noe å slenge øya på.😊🌷

Siste innlegg