Nytt Teppe til Våren?

Designet av Susanne Anacker

 

Nei nei nei…det er 2.januar og eg har ALLEREDE falt for hele 3 tepper! Dette går rett vest om året skal starte på denne måten…eg er IKKJE kjent for å få ferdig tepper kan du si. Eneste eg kan skryte på meg er at eg strikke 2 store UMARO på rappen i 2013! Det kommer eg til å skryte av lenge, ja det var litt av noen tepper – sååå kjekke
å strikke! Burde egentlig hatt et selv her på sofan…sukk….Der ble eg da hektet på det 4.teppe…
Jaja det blir nok litt av et år *ler*

 

 

 

Designet av Susanne Anacker

 

Men altså! Se her, dette er jo kunst, ikkje det? WOW! Så lekkert, ja dette er rått. Dette er virkelig MosaicHekling på sitt beste, absolutt et flott prosjekt å ta med seg inn i det nye året 🙂

 

ALHAMBRA AFGHAN
Bildene over
Str 130 cm X 190 cm

 

 

* * * *

 

 

7 grader og neeesten sol, er litt tåke i veien, men det blåser! Når det har vært tørt ute et par dager skal pyntet ute byttes ut 😀 Da er det ned med alt av jul og opp med noe som kan bli med ut over våren 😀 Eg må bare huske
å få i hus en rull med NanoTape, jammen krevde denne julas utepynt MYE Nano!! Store figurer krever en del, spesielt når noen prøver å stikke av med figurene hehe Juletreet mitt ble visst populært så eg får jo ta det som en kompliment hehe Jaja, ingen fikk det med seg heldigvis.

Siden eg gjorde så hinsides mye i går skal eg slappe noe mer av i dag. Det eneste eg må gjøre er å sveipe over gulvet på Hobbyrommet! Det gulvet ser ikkje bra ut og siden alle andre gulv er rene må eg ta grep der inne! Etterpå skal eg bare VÆRE der inne, slappe av, surre, rydde litt (?) I morgen er det skikkelig hverdag igjen,
så hva skal du bruke den siste feriedagen på? Det er jo litt ferie, 2.Nyttårsdag er jo det 🙂

 

 

NYT DAGEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg