Oh my good, BUNNY!??!

 

Oj Oj!! Dette var sååå gøy, og det ble noe kliss og gris når man bare har 1,5 fungerende arm, men jaggu har eg koset meg! Kun en times avbrekk da eg hadde bilen inne for å få må nye sommersko mens eg gikk en tur
i regn…nede i havna…Men se på dette da!! Mulig det er fullstendig skivebom, men ikkje kom å si at...

 

 

 

 

denne ikkje er søt!?! For å si det sånn; eg vet jo hva type kanin du er, det kan jo være så mangt, men hvilke kaniner du savner hver gang du skuffet kommenterer at det var dårlig med kaniner når eg lager noe…Altså;
Eg måtte helt til KINA for å i det hele tatt finne en kanin som eg i allefall syns var søt….Har til nå være dårlig med kaniner hos MouldLangeren min i Canada…og her hjemme har eg ikkje funnet noe eg liker…

 

 

 

 

Se på den da! ♥
Er dette en brukanes kanin i “di gate”? *fniser*

 

 

 

 

Må si meg ganske fornøyd med de nye formene…synd at de pakker kun i plastpose og ikkje i en eske…
Noen har blitt litt deformerte på reisen, men eg vil tro etter et par støp eller 3 er de nok tilbake til normalen. KUN en var tilnærmet umulig å få ut av formen, den knakk og er ikkje på bilde…Eg bare støper og støper eg, spørsmålet er jo HVORDAN i alle dager skal eg dekorerer disse!?? Har nok en gang noe maling på vei…
og dette tror eg er midt i blinken!! Eg er på jakt etter samme type akvarell som som eg brukte på Alvehuset mitt…eg har akvarellskrinet mitt, men det inneholder for få farger!! Vil helst ha sånn “forsiktig” dekorering hvis eg ikkje skal spraye, litt sånn sart – Tenker eg! I løpet av sommeren er tanken å støpe opp MAX 5 fra hver form, det gjelder også fra formene fra Devon Dotting, det kommer til å blir en himla jobb! Satser på sol og +20 grader døgnet rundt noen uker *Tørkevær* Alle figurene eg støper kan stå helt ubehandlet ute 🙂

Men nå? Ja nå vil eg strikke litt og se litt på serie 🙂 Må tidlig i seng siden eg skal opp kl 06:00 i morgen!
Skal på SUS da vettu og etter på er det strake veien ut på tur! Tviler på at det kommer noe innlegg i morgen tidlig, akkurat som i dag, men det kommer senere.

 

 

 

 

SOVE GODT!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

7 kommentarer
    1. Den var flott!! Spennende å se hvordan den blir etterhvert 🤩 Men du.. alle disse formene du viser frem her er jo fantastiske!! Råskjønn det lille hovdyret oppe til høyre.. men.. den puppedama på første rad? Hvor er mannfolka? 🤔🐰

          1. De blir jo fine, men noe er verre enn andre og vrenge ut fordi de f.eks er veldig smale i åpningen og så er det et digert hodet som skal ut – Som det reinsdyret f.eks. Men all over? Fin pris, så da svelger man litt kameler hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg