Ønsk meg lykke til!

 

Her var det opp og nesten litt hopp rett før 07:00! Dvs før alarmen! Kom meg i seng før midtnatt i går og det var nok smart 🙂 Trenger et par timer med oppvåking før eg skal ut, blir hentet kl 10.
Turen i dag blir lang så mat og drikke må bli med.

Rundturen på Finnøy tar 4,5 t inkl 30 min pause og går over ca 11 km. Basert på andre turer eg har gått og at denne turen har pause burde det gå fint – Krysser virkelig fingrene! Ser at andre gjerne løper 1 mil før frokost, men 4 timer er likevel lenge. Heldigvis ser det ut for at været er på vår side: På Finnøy er det meldt sol fra 10 til 15 om man velger å stole på Yr.no *smiler* Satser på å bli blendet av fin natur og hypnotisert av deilig sjøduft – Da går det nok som en drøm vil eg tro 🙂 Det blir lite turstier og mye svaberg, det i seg selv er jo herlig når det
Endelig er blitt VÅR!

Eg må svinge meg en runde på kjøkkenet, men me får skravles i ettermiddag/kwell –
i verstefall ikkje før morgen!

 

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer

Siste innlegg