Oooh myy! -En dag….bare vent!

Designet av Kseniya Nikitina

 

Altså….A L T S Å!!! Sier det en gang til: En dag, eg lover!! Hvis eg først skal hekle mye mønster så er dette en absolutt favoritt, å ja, eg har hekler samme type mønster som dette flere ganger, faktisk også i vesker. Mine vesker var fin ja, men som dette? NOP! Eg har en kurv full av Infinity Hearts Rose som er helt super! For at dette skal bli sååå fint må det hekles fast og godt 🙂 I følge oppskriften er det heklet med nål nr 1,75 mm —>
Ganske så perfekt spør du meg 😀

 

 

 

Designet av Kseniya Nikitina

 

Eg bare dåner litt her eg sitter.….Ja eg kjenne eg svetter litt på ryggen også! Har sååå lyst på min egen sånn veske! Vil jo tegne mitt eget mønster også, men først må eg bare få denne oppskriften i hus slik at eg kan prøve meg frem for da er det enklere å “se” hvordan eg skal tegne mitt eget. Å nei, eg har ikkje tenkt å stjele noe *ler* Det fult lovlig å bruke en oppskrift og bytte ut selve designet med et eget,
bare man krediterer opphavet så er ting på det rene 🙂

 

BAG MOCHILA
Bildene over
Str: 30 cmX 24 cm
Hekleoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Vel, ser ut for at det blir en like grå og våt tirsdag som mandagen var i går! Forskjellen er at i dag må eg ut en tur! Mulig du fikk med deg at eg “slapp” en haug med Maskemarkører i går kwell?? Vel…de fyker fort så eg har noen pakker som skal sendes 🙂 Så gøy! Eneste eg ser er at eg har “bommet” litt på portoen haha Men men det kan eg justere om eg legger ut flere senere. Tenkte jo ikkje at en person kanskje kjøpte mange *ler*
Det er fortsatt noen igjen ennå 🙂

Ut i fra postapp`n ser det ut for at det skal lande en pakken hos meg i dag! JuHuuu en pakke fra Cacas før jul er jo ALLTID veldig kjærkommen og spennende! Skal prøve meg på en ny variant i karamellfamilien
og det gleder eg meg til! Kommer tilbake til det når eg er i gang.

Men ok, nå skal eg innom Hobbyrommet å pakke litt markører før eg ruller ut ei lita stund 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Bare elsker sånne vesker. En fryd for øyet. Det er jo bare å boltre seg i farger og mønster. Arti er det også. Har sett video på den reima så mange ganger 🤪

    2. De veskene er bare så fine! Min mamma hekler mange av de. Og hun som bare har 1 tommel… er så stolt❤️ Har vært heldig og fikk til min bursdag. En dag…… kanskje jeg klarer det en dag..😘

Siste innlegg