Oppgradering av Hobbyrommet!

 

Hobbyrommet var 2 år i sommer….! Tenkt det du!? Dette er 2 år siden! Fyyy søren eg har hatt det kjekt og nå blir det straks enda kjekkere, om det er mulig da – Utvider horrisonten litt om ikkje annet 🙂

Den gang da eg hadde eget firma brukte eg mac, eg er utdannet macdesigner, og nå….20 år etter at eg måtte avslutte firmaet pga min helsesituasjon har eg altså investert i ny mac, skjermen blir levert på døra fredag siden den ikkje var inne i butikken 🙂 Da får eg også levert ny vaskemaskin, tørketrommel og komfyr 😀 *Lykke* Etter ca 2 år med kun fungerende varmluft skal det blir en lek å bake julekaker i år! I fjor måtte eg etter halvgått steketid drive å snu brettene for å få jevn steking! Over/undervarm gikk kaputt altså for nesten 2 år siden…Vaskemaskinen me har er over 12 år og tørketrommet har me aldri hatt så dette blir digg!

Mor mi sa nesten hver helg det siste året hun levde: “Ååå Gro, eg håper eg vinner i lotto på lørdag sånn at du kan fikse opp vaskerommet sånn som du har så lyst til” – Så ja, da er det en selvfølge at eg gjør det nå når arven etter henne er på plass. Hun hadde blitt sååå fornøyd, og ikkje minst at eg har spandert litt på meg selv! En ny Ipad er også i hus, den gamle er så gammel at eg kan kun bruke den til oppskriftene eg har i iBook….
Så ja, den biten var på tide!

 

 

 

 

Tror ungene er de som er mest happy for dette kjøpet! Eg sverget til Epson produkter da eg jobbet som Gr.Designer og med det nye “patron”systemet er det bare å printe i vei! Hver gang eg har hatt behov for å printe har eg sendt det til en av ungene på jobb og de har måtte fixe – Har virkelig savnet en god printer!

 

 

 

En skikkelig bordgrill så eg meg nødt for å kjøpe før gutta her kommer til å knekke det doble vaffeljernet mitt!!
Det blir presset en del skiver og noe sånn arabisk brød med kjøttgreier og det røyner hardt,
nå har de faktisk et apparat de bare kan presse så mye de vil 🙂

Akkurat som eg vet mor mi hadde likt så har også ungene fått hver sin del hvor de kunne velge hva de ønsket – Så begge 2 er godt fornøyde med sine valg <3

Det er jo en fryd å shoppe sammen med ungene når de er på jobb, da er det bare opp på kontoret til Amira og ting foregår rolig og uten å gå seg ihjel hehe Etter på er det bare å plukke det i butikken og resten kommer på døra fredag ettermiddag 🙂 På vei opp trappa til kontoret går eg rett…

 

 

 

…på denne gigantplakaten! Jøss..! Det er stas og føles skikkelig godt når ungene gjør det bra.
Dib ble ansatt som Salgsleder på Tele nå på sensommeren. Å ja, den lille søte fjotten som var min strikkemodell her på bloggen som liten er nå voksen m/skjegg 😀 

Så ja…i dag er eg sliten, det tar jo på å shoppe…! På vei hjem var me kjapt innom Ikea for eg har klart å rydde plass til nok en Kallaxhylle (Den minste) Opp på den tenker eg printeren skal stå + eg da har plass til papirer/ark o.l + At CriCut`n som måtte bestilles kan stå der og folierullene i hylla. Tenker det er bra som en start. Min jobb nå er å rydde og organisere litt her på Hobbyrommet. Ungene skal være hjemme her på fredag å sette opp alt sammen for meg, så ja, eg er heldig 🙂 Blir jo som en liten fest nesten! Nå gleder eg meg bare sykt til i morgen….Søs henter meg kl 10 og så er det ut på tur! Det kjenner eg skal bli helt nydelig! “Lofta vedet” som me sier her i Stavanger! Tenker eg skal koble ut nå for så å krype tidlig til køys!

 

 

 

HA EN GOD NATT

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

9 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med investeringen! Håper du får riktig mye glede av den 😃. Selv om opprinnelsen til det ekstra nok er trist, så er det noe med å vite at mor di unnet deg slikt av hele hjertet 🥰! I disse urolige tidene sendes håp om at deres familie er trygge.

      1. Ja eg skulle selvfølgelig vært for uten pengene om eg kunne ha valgt, men nå er det sånn og eg er veldig glad for mor mi var alltid bekymret for at det “var ingenting å arve” etter henne. Hun hadde vært lykkelig om hun var her i dag <3 Det har vært et tøft år på flere måter, men nå kan me endelig sette en sluttstrek og begynne å kjenne på savnet som me egentlig ikkje helt har tatt oss tiden til, nå er me i mål på en måte <3

    2. Så hyggelig at du har fått mulighet til å kjøpe noe du virkelig har hatt lyst på. Og noe som du/dere trengte til hemmet. Helt sikker på at din mor sitter og smiler der hun er nå, og gleder seg over det du har kjøpt.
      Gratulerer med Jr. Stas når barna gjør det godt.
      Klem fra Liv

    3. Så kjekt med alt det nye 👏😍. Grattis med jr 😍. Jeg syns det er så herlig at du deler gleden med oss og at du er så stolt av ungene dine ❤️

    4. Dette unner jeg deg,nyt det.Ha en fin dag 😊🙂🙃👍🏻👏🌻🌻🌻🌻

Siste innlegg