Orker du et sjal til?

Designet av Carol Sunday

 

Noe av det som ofte skaper begeistring er sjal og da gjerne et som er litt utenom det vanlige. Dette er jo et eg virkelig kan beundre, det samme med det eg la ut i går! For noen kunstverk altså! Eg vet med meg selv at eg fint hadde klart å strikket det, men eg tviler på at det er et prosjekt eg hadde fått ferdig….i allefall innen rimelig tid 😀 Eg har fortsatt 2 prosjekt i kurver her, det er de samme prosjektene som lå der når høsten startet….Ikkje sant? Mye annet som har vært på planen denne høsten kan du si 😀

 

 

 

Designet av Carol Sunday

 

Et flott sjal er ikkje bare en lekker gave, men det er også et prosjekt som skaper mye glede mens det strikkes 😀 Det ganske magisk å kunne trylle så mye lekkert mønster med egne hender og ikkje minst se at det vokser.
En dag kanskje? Men ikkje akkurat nå.

 

TAMBACK
Bildene over
Str 40 cm X 223 cm

 

 

 

 

Designet av Jessica Goddard

 

Da er det for meg mer innafor å bare strikke en frosk heller!
Er jo et lite kunstverk denne også, er jo nesten naturtro jo!

 

FROG
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Jammen klarte eg å rulle ut av senga kl 8 da alarmen durte under puta! Tanken er å komme meg på hjul litt tidlig – Ut på handel for mor mi! Innom diverse butikken og fylle kjøleskapet hennes. Planen er også å sveipe over gulvene hennes med den nye moppen eg kjøpte for henne tidligere. Vel hjemme igjen er planen å få dyppet Sara Bernard som eg hadde glemt sto i fryseren! Er det mulig liksom? *ler* Vel vel, akkurat det er jo kjapt gjort, hva eg finner på etterpå vet eg ikkje ennå. Må få satt meg ned å planlagt litt ang den konfekten me skal lage på lørdag, finne på litt varianter som de kan fylles med. Kanskje me skal spe på med litt marsipan? Hmm Får sjå 😀

Ellers så bør eg jo virkelig rydde Hobbyrommet! Solabladet kommer her på mandag!
Vel vel, eg får komme meg på badet å få på meg noen klær tenker eg.

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Hei. Ser du har laget salt karamellsaus. Jeg har planer om å fylle mine konfekt med salt karamellsaus. Bare et tips:) Så utrolig flink du har vært med all bakingen til jul:)

    2. Jeg blir skikkelig inspirert av all den bakinga di altså. Siden formen er bra idag, har jeg skikkelig svingt meg. Stekt en porsjon Kolakaker (for andre gang for de forsvinner fort). Har en deig til Ingefærkjeks klar i kjøleskapet. Og USA SPESIAL står i ovnen. Den er jeg spent på. Har prøvd med glutenfritt mel siden jeg har ett barnebarn med cøliaki. Og så koker jeg lakriskarameller. De ble ikke stive sist så nå prøver jeg og koke de opp en gang til. Det ser ut til å hjelpe.
      Og så er planen å lage Delfiakake og Risboller i ettermiddag.

      1. Så gøy Signe! Herlig med noen gode dager inni mellom <3 Eg var hos mor mi i dag (handlet og div) Ga henne beskjed i går at eg skulle ta alle gulvene i dag og få ut teppene til lufting, det skulle ikkje mer til for henne så fikk hun svingt filla litt selv og lagt på juleduker på alle de små bordene. Hun var så kry når eg kom fordi hun hadde klart det, herlig 😀 Så da ble det julerent også hos henne <3

Siste innlegg