Overraskelsepakke i posten!

 

Ååå du vet jo eg elsker overraskelser i posten, hvem gjør ikkje det liksom? Når det er helt overraskende som når posten svikter og ikke legger den i app`n min er det jo enda mer en overraskelse! Woop Woop! En annen ting som eg tenkte på i dag er; Det er mange ganger på en gave man kan se om vedkomne som ga deg den kjenner deg i det hele tatt *humrer* Å ja, det HAR skjedd at eg har fått en gave hvor eg lurer på:
“Hva tenkte hen på nå?” Men ok, nok om det….Gaven eg fikk i dag viser at Bunny kjenner med
100% når det kommer til ting eg digger!!

 

 

 

 

ALTSÅ! Hva gir du meg?? Overflod av deilige Marshmallows i alle farger, smaker og fasonger, ja t.o.m suuure ♥ Du hinsides! Fikk og den perfekte koppen (Har du sett koppesamlingen min eller? Får aldri nok og alltid plass til flere) Duftpinner til Hobbyrommet var faktisk noe som er høyst nødvendig! Duften pr i dag er stort sett maling og lakk *humrer* Ikke bare det, men det er også en duft eg takler, det er lett å blingse, men dette var en inner10`r! En “ekte” Dragonfly som er mitt favorittinsekt er allerede hengt på skinnsekken min –
Snakk om å treffe blinken!

 

 

 

 

 

Ååå du hildrane du altså...eg har ikkje spist snop på EVIGHETER, sikkert et år og vel så det siden eg laget meg gotteriskål, men i kwell.…O`la la gjett om eg skal KOoOSE meg! Dette blir nice! Bursdag ER gøy, ingen tvil! På førstkommende tirsdag (27/8) blir eg 54 år….Hvor de åra ble av aner eg ikke, eg er fortsatt bare 25
i hodet med til tider et veldig barnslig sinn. Trives fortsatt best ved barnebordet i bursdager og kommer garantert til å sette meg der i mange år ennå 🙂 Dette var gøy og eg ble veldig glad, og rørt ♥ Neste helg blir det en liten feiring sammen med alle ungene, de får selv bestemme hvilken dag det passer best og så lager eg middag, muuuligens en kake eller kanskje “bare” is – Is er godt, kunne levd på det….seriøst!

Tusen Takk Bunny, du er en ener! Gla`i deg 😀

 

Nå har eg funnet frem turtøy, og det blir regntøy, regntøy, caps, tynn ulltrøye og goretex – Tenker det blir meget bra uansett vær – friskt og godt! Eg har gjort klar alt til middagen i kwell og da blir det
burger a`la Vibbedille når Dib kommer fra jobb 🙂

 

 

 

 

HA EN STRÅLENDE KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer

Siste innlegg