På tide å dåne litt!

Designet av Marken of The Hat & I

 

*Hjertesukk* – Eg har ikkje plass til flere gode ideér nå gitt! Selv om eg her først må heklet et stort og ensfarget teppe så frister det noe voldsomt! Så lekkert! ♥ Slettes ikkje vanskelig i det hele tatt, det verste er vel tålmodigheten kanskje. Det er noe med det, ja når ting blir for monotone…?

 

 

 

Designet av Marken of The Hat & I

 

Tenk å ha ei hel blomstereng sleng over sofaen? Dette ga meg jo umiddelbart flere ideér…slettes ikkje uvanlig
i det hele tatt…Hmm her kan du lage de gøyeste teppene til ungene f.eks. Ja, lag et TEMA-Teppe! Hekle selve teppet og så fyller du det med det du vil. Lage et akvarium f.eks: Hekle masse fisker, tare, krabbe, skjell o.l og bare sy det fast – Her er mulighetene mange, hva med en Dyrehage? Benytt deg av Freeform Crochet (<—Noen gratis oppskrifter) Å hekle på denne måten er veldig enkelt, det er bare å gjøre det!
Noe av mine figurere ligger Her på Ravelry 😀

 

FLOWERGHAN
Bildene over
Str 93 cm X 124 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Oj Oj klokka ble sent i natt før eg la meg, tok tid når eg satte meg ned for å dille litt med Cernit`n eg fikk
i posten i går! Fikk lakket noe før eg la meg, så får eg sjå da om det blir noe brukanes.

Været er friskere i dag ja, ikkje så varmt og klamt – Deilig! Nå håper eg bare at alt det nye eg plantet
i Grønnsakkassen ikkje fikk for mye vann i går og i natt, om så er, ja så stenger eg kassen for i år *ler* Ser ut for at det blir en del chili og det er gøy + at det er dags for å klippe inn urter igjen, det vokser jo som ugress! Ellers bør eg nok få bukt på en del klevask etter hvert…nok å ta av for å si det sånn…er det ikkje alltid!? Jaja, nå vil eg inn på Hobbyrommet å sjekke om lakken er tørr!

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 😀
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg