Påskekos og andre Go`biter

Designet av Line Eriksen

 

Små koselige ting som enten kan strikkes eller hekles er alltid kjekt til påske, eller…det er koselig til alle høytider 🙂 Kanskje hytta trenger en oppgradering på grytekluter? Kanskje du skal på besøk i påskeferien? En liten gave til vertskapet? Koselig innhold til påskeegget, enten som ferdig strikket eller 2 nøster som mottaker kan kose seg med? Vel, mange muligheter, alle med like koselig utfall 😀

 

PÅSKEHARE GRYTEKLUTER
Bildene over
Norsk Gratis strikkeoppskrift

 

 

PÅSKEKYLLINGER GLASSBRIKKER
Norsk Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

Designet av Line Eriksen

 

Line Eriksen har mye forskjellig inne på Ravelry Profilen sin, noe av det stiligste vil eg si er disse råtøffe sokkene!! For en gave sier eg bare, enten til deg selv eller noen andre som elsker spreke sokker! Men vettu hva det kjekkeste er? Jo det er at du får alle hennes design til 50% om du bruker rabattkoden *VIBBEDILLE* –
Koden gjelder t.o.m 25.april.

 

SCULL CANDY
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Dagen min ble som fryktet ganske sløv, sånn er det når eg våkner for tidlig å starter med underskudd på søvn…
Eg har nå fått surret en del likevel inne på Hobbyrommet, begynner å få god dreis på Miniperlene nå! Det å stryke de bittesmå figurene går nå som en drøm! Så rart! Det hjalp betraktelig når eg kom på at selvfølgelig er det smart å skru ned gradene på strykejernet! haha Har fått laget meg en liten søt samling av påskeegg og flere varianter skal det bli + eg har noen andre (Rare?) ideér *Fniser* Selv om eg var så trøtt at eg sleit med å holde meg våken fikk eg nå laget ei diger gryte med plukkfisk! Det er så herlig! Laget mye så det blir nok både restemiddag
i morgen og litt til fryseren 🙂

Etter at magen var fylt opp med fisk bare dalte eg ned i sofakroken og soooov….Dette er så ikkje meg lengre så NOE er nok i ulaget, men hva vet eg slettes ikkje – Sov i 3 t og føler ikkje eg blir våken, selv etter en kaffe latte 😀 Uansett, har fått meg time hos frisøren på onsdag så eg må starte oppladningen til da 🙂 Nå er tanken å parkene meg inne på Hobbyrommet resten av kwellen før eg MÅ prøve å sove litt tidlig selv om ettermiddagskwilen sikkert har ødelagt for det…Sukk

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg