Påsken er GUL, eller?

Reklame: Rito Garn&Hobby


For en gang skyld skal skal eg strikke i GULT garn! Tror ikkje eg har strikket i gult siden Amira var liten baby!? Eneste eg tenkte på da eg satt å beundret fargene på Baby Merino`en til Infinity Hearts var at det måtte bare bli en sommerkjole til ei lita jente 🙂 Du kan velge mellom 20 deilige farger ♥
Kjenner at dette skal bli deilig å strikke med.

 

Må bare fortelle om mitt første møte med lignende Baby Merino; Det er vel 7-8 år siden og eg hadde kjøpt en strikkebok fra England og garnet som ble brukt var et Baby Merino. Det var svindyrt og eg kjøpte det fra en butikk her i byen. Kom hjem og skulle starte, men hårene på armen min reiste seg da eg la opp!! WHAT!? Jepp, det var fult av microfibre og fikk fullstendig fnatt som eg alltid gjør av syntetisk garn!! Ja vettu?
Eg ble så sur at eg gikk å byttet garnet og aldri mer.

 

Derfor blir eg så lykkelig når det nå lages Baby Merino i 100% ull slik som garnet på bildene her ♥
Skulle være unødvendig med microfibre i garn beregnet på baby og barn! 

 


Er ganske sikker på at dette blir lekkert som en gul kjole med hvitt mønster. Det er jo litt viktig at tilbehøret (Les: Maskemakører) står i stil med strikketøyet! hihi Trenger du sånn nødvendig smådill til strikkinga de? Jepp, anbefaler deg til å svippe innom HER hos Rito, er sikker på at du finner så mye mer enn du trenger 🙂

 

Den lekre Garnskåla som virkelig gjør seg midt på bordet når man strikker finner du HER, men det finnes ganske mange forskjellige både i keramikk og tre HER. Tror faktisk min favoritt er DENNE SØTE ♥

 


Sukk for et deilig garn! Trooo om eg kan ha et lite prosjekt ved siden av genseren eg strikker til Amira…?? Farlig tanke, men akk så fristende!!

Rito Garn&Hobby har faktisk ganske mye forskjellig garn! Er sikker på at du også finner noe du liker og – De har hele 19 forskjellige Garnlevenrandører!!! SÅNT blir det mye garn av og du kan se alt av garn HER INNE 🙂

 

Siden eg vet at eg har ganske mangen lesere i Danmark legger eg også ut en direktelink til Rito.dk —–> HER! Kan jo egentlig legge til at uansett hvor du bor så er Rito et sted du sjekket opp uansett hvilken hobby du har! Eg har jo f.eks slått meg løs der inn i forhold til STEINhobbyen eg ble fristet av i fjor! Sjekk ut galskapen HER! Det finnes ingen grenser for hva du finner der inn, seriøst!

 


En ting er sikkert (trooor eg…) og det er at når stua er ferdig oppusset så skal eg bruke litt fint garn i interiøret! Det er jo bare nødt til å bli bra? Koselig? Jaja, uansett, deilig å ha eget Garnrom for tiden da garn lå rundt i hele stua er heldigvis over 🙂

Nå skal eg bare få meg ny kaffi i koppen og så er eg klar for kwellen og deilig strikking!

 

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN SKJØNN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei MegaIvrig Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg