Pepperkaker hele året?

Designet av Lucinda Armstrong

 

Vettu? Eg snakket om pepperkaker og myggost for en stund siden? Ja om hvor godt det er? I dag var eg på bodet å fant frem en pakke knekkebrød til Dib….Hva fant eg?? En helt ny boks med pepperkaker og myggost har eg i kjøleskapet! Kwellsmat i dag? Mmmm Må ta å sjekke datoen på de pepperkakene, men eg mener (frykter?) at datoen er over et år og vel så det fra kjøpsdato *ler*

Anyway, nå var det teppe da, pepeprkaketeppe gjør susen i jula! Så herlig koselig! Begynner du nå så er det godt mulig du er ferdig før julepyntinga 🙂 Har aldri heklet i den C2C metoden så eg vet ikkje hvor kjapt det er.

 

 

 

Designet av Lucinda Armstrong

 

Det er heklet med nålnr 5 mm og passend egarn så sånn sett skulle det jo gå ganske kjapt? Designeren publiserte også et flott juleteppe i fjor—> HER, veldig koselig det også, kanskje du må ha et teppe på hytta også?

 

Gingerbread Cookie Lane C2C Christmas Afghan
Bildet over
Str 145 cm X 180 cm

 

 

* * * *

 

 

I formiddag stupte eg i seng igjen før kl 11 – Klarte ikkje å holde øynene åpne etter alt for få nattetimer! Sov helt til litt over klokka 2…Jadda, litt amputert start på dagen kan du si, men nå har eg meg en stund her på Hobbyrommet mens mor mi sove 🙂 Skal snart ut å sette på middagen (Rester fra gårsdagen Jammy)

 

 

 

 

Har fått surret og laget litt siste døgn, noen flere pinnestoppere og -holdere. Mitt eget krav er jo å lage til flere pinnestørrelser. Må balansere det litt ut og lage en del flere tenker eg 🙂 Nå var mor mi på beina og det er på tide å skru på den middagen, blir nok noen timer her på Hobbyrommet senere i kwell også 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Hejsan
      Vilken härlig virkad filt med pepparkakor, den är jätte fin. får man nog tänka om man skulle virka en sådan.
      Jag tycker du gör så fina figurer till att stoppa arbetet på stickorna, har du eller kommer du att sälja sådana här på din blogg.
      Önskar dig en härlig Helg
      Myrica

      1. Alt som eg lager i Cernit nå skal bli med på Strikkefestivalen i oktober, er det mer igjen etter det legger eg det her på bloggen 🙂 Ha en fin helg du også 🙂

Siste innlegg